Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23351 Spannend

• Auteur

Hoi iedereen

Afgelopen dinsdag was mijn nod. Toen heb ik getest maar jammer negatief. Maar ik heb nog steeds niks. En ik voel me ook niet alsof dat nog gaat komen. Ik ben sinds twee dagen wel misselijk en vanmorgen was het net of ik een maraton gelopen had. Dus zou het dan toch? Ik heb met mijn vriend afgesproken te wachten met testen tot zondag, maar heb eigenlijk geen geduld. Dus duimen jullie voor me?

groetjes mo

#2868198 Quote

Hoi Mo,

Wat spannend!!!Ik hoop voor je dat het raak is.Wat een geduld heb je,als je echt tot zondag kunt wachten.Ik zou het niet kunnen.Ben erg nieuwsgierig en ongeduldig.
    Heel veel succes en ik zal voor je duimen.

Liefs Anne

#2868223 Quote

Wauw, wat spannend !!!!!
    Ik zal zeker voor je duimen, hoor !
    Groetjes, Merle

#2868224 Quote

Mijn vriend vond het wel leuk als hij er bij kan zijn bij het testen en ik doe het 't liefste s'morgens. Ze zeggen wel dat het niet uit maakt maar toch. Ik weet ook nog niet of ik het zo lang kan uithouden, maar heb het wel beloofd. We zullen het zien. Bedankt dat jullie voor me duimen. Ik zal ook voor jullie duimen, want als je eenmaal besloten hebt om voor kindjes te gaan hoop je toch zo snel mogelijk zwanger te zijn

groetjes mo

#2868308 Quote

Hallo!!

Ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten om de test te doen, maar wachten lijkt me wel beter, ik hoor wel vaker dat vrouwen alle symptonen hebben…misselijk…gevoelige borsten…overtijd…en dan toch niet zwanger…frustrerend!! volgens mij heeft het te maken met het feit dat we t heel graag willen, dat ons lichaam een loopje met ons neemt ofzo…
    Ik zal iniedergeval voor je duimen!!!
    Groetjes Loes

#2868309 Quote

He Mo,
    Wat een spanning voor jullie zeg! En wat knap dat het je lukt om je geduld te bewaren tot zondag!!
    Heel veel succes en zoek maar lekker veel afleiding dan is het zo zondag!!
    Hou je ons op de hoogte!!

Liefs annie1

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868315 Quote

Lief dat jullie allemaal zo met me meeleven!!!! Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik had vanmorgen wel een klein beetje rose afscheiding aan het wc papiertje zitten. Hier zeggen ze dat de r.d. waarscijnlijk in aantocht zijn, maar ik was op dokter.nl en daar las ik dat heel veel vrouwen hier last van hebben. Ook al zijn ze al zwanger. Dus ik hoop maar dat dat het geval is bij mij. Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte

groetjes mo

#2868319 Quote

Tjonge wat spannend zeg voor je.
    Zal voor je duimen dat het raak is.
    Heb je een regelmatige cyclus en ben je al wel eens overtijd geweest?
    Kon je lichaam maar gewoon zeggen dat je zwanger bent he, dan zat je niet zo in spanning…….
    Sorry weet even niet in welke ronde je zit.
    Liefs van Miena

#2868332 Quote

Dit is pas mijn tweede ronde. De eerste cyclus duurde 32 dagen. Ik kan me eigenlijk niet herinneren hoe mijn cyclus was voor de pil. Maar nu nog een nachtje slapen en dan ga ik testen. Als de r.d. er nog niet zijn natuurlijk. Ik hoop het niet. Ik voel me zwanger maar ben ook bang dat ik het me misschien in mijn hoofd haal. We zullen het zien. Ik laat jullie morgen wel weten wat de uitslag was. Positief of negatief. Als hij negatief zou zijn zou ik echt balen. Dan heb ik al een cyclus van 37 dagen. Jullie horen 't.

groetjes mo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct