Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23353 Wanneer Nod Na Miskraam

• Auteur

Hoi allemaal,

op 27 nov. kwamen wij er via een echo achter dat het hartje niet meer klopte. Ik was toen 12 wk. zwanger en het vruchtje heeft 9wk en 2 d. geleeft.

Nou hadden wij zoiets van we wachten niet de eerste menstruatie af maar gaan gewoon weer proberen zwanger te worden (nadat het vloeien gestopt was natuurlijk).

Ik vraag me nu dus eigenlijk af wanneer ik weer mijn eerste menstruatie kan verwachten en wanneer dus mijn NOD is. Ik moet 1 nov. weer naar de gyneacoloog voor nagesprek en daar vraag ik het ook maar mischien heeft een van jullie een idee……….

Als mijn menstruatie 10 nov. er nog niet is (dan is de miskraam ruim 6 wk. geleden)gaan we wel testen maar voor hetzelfde geld heb ik dan nog geen eisprong gehad.

Wie heeft er raad?

gr.

nicole

ps. ga er zelf niet echt van uit dat het gelijk de 1e x weer raak is maar je weet nooit. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen was ik ook binnen 2 maand zwanger….

#2868272 Quote

hoi nicole

wat naar voor je dat het mis is gegaan zeg.. ik leef met je mee..
    Ik zit eigenlijk met de zelfde vraag ik heb afgelopen week een miskraam gehad en heb ook geen idee wanneer mijn cyclus weer begind, ik vroeg het de gynocoloog maar zij dat dat erg verschillend is en dat ze dat niet kon zeggen..
    was het bij jou een spontane miskraam of ben je ge cureteert. dat schijnt ook nog verschil uit te maken ik weet alleen niet wat..
    Wij gaan dus maar met de termometer   en ovulatietesten aan de slag en slijmkijken..
    Ik wens je veel sterkte met het verwerken en veel suces met het klussen..

liefs silvia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct