Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23357 Al Eeuwen Bezig Of Lijkt Dat Maat Zo

• Auteur

Hallo!!!

Dat lijkt dus maar zo…Ben ik Juli gestopt met de pil, en afgelopen zaterdag weer ongesteld geworden. De andere keren wa ik een beetje teleurgesteld, maar deze keer was ik een ppaar dagen misselijk geweest, dus we dachten dat het zover was….helaas!!!
    Gek is het wel, het lijkt wel of ik steeds meer verhalen hoor over vrouwen die per ongeluk zwanger zijn geworden, doordat ze tijdens een griep de pil hebben uitgespuugd, of dat het condoom knapte, of wat dan ook. En wij tellen braaf de dagen tot de waarschijnlijke ovulatie…ik blijf netjes een poosje liggen met mn benen in de lucht (charmant..jawel!!) en dan zou je toch stiekem verwachten dat het snel lukt, maar nee.
    Nou ja, ik mag niet klagen, ik ken genoeg mensen die wel een jaar bezig waren, ik hoop dat het bij ons niet zo loopt, want nu we eenmaal zeker weten dat we graag een kindje willen, en dat alles er klaar voor is
    , kunnen we bijna niet wachten tot het zover is…..
    Nou ja, de volgende ronde maar weer dan!
    Enne….wat is nod???

Groetjes

#2868241 Quote

hoi Loes

Ik begrijp precies wat je bedoelt, wij zijn nu 2 maanden bezig en ik zie overal zwangere vrouwen. Telkens als ik in de stad ben betrap ik mezelf erop dat ik bij de babyspullen sta te kijken. Ook zijn we al wezen rondkijken wat we allemaal nodig hebben en wat het gaat kosten.
    Ook ik hoop dat ik snel zwanger, je hoort het zo vaak dat het per ongeluk gebeurt maar als je wilt duurt het zo lang.

Groetjes Marjolein

#2868243 Quote

hai meiden

ik ben ook vanaf juni gestopt en ook ik dacht vorige maand yes ik ben zwanger opgezwollen buik emotioneel en 5 dagen overtijd en ja hoor dag 6 hallo duiveltjes ik baalde toen echt. deze maand wist ik dat het niet zo was want mijn man was vaak op pad dus had me eisprong al gehad voor hij thuis was helaas  maar ja ook wij gaan op naar de volgende ronde. en ik moet zeggen deze maand was ik er ook niet teveel meer mee bezig het zwanger worden beinvloedde mijn hele leven alles wat ik deed dacht ik oh misschien dus….. we zien het allemaal wel

oh loes nod betekend niet ongesteldheids dag dus is de eerste dag dat je mischien overtijd bent.

succes dames

#2868312 Quote

Lieve Loes !
    Ja vrezelijk he als die duivels WEER tevoorschijn komen.
    Elke maand is er 1 te veel als je zwanger wilt worden.
    Het wachten naar de dag van je NOD is frustrerend en als die dag dan is aangebroken dan wil je ook dat de duivels weg blijven.
    En helaas zie je overal dikke buiken en ja…dat willen wij ook.
    Maar als je dan eenmaal zwanger bent dan ben je de tijd die je bezig bent geweest om zwanger te worden snel vergeten….gelukkig.
    Wij zijn nu in ronde 7 en als het goed is is 2 nov. mijn NOD. Dus het aftellen is begonnen.

NOD= Niet ongesteldheids dag, dus de dag dat je ongesteld moet worden maar toch eigenlijk niet omdat je zwanger bent.

Succes met het zwanger worden, wie weet is deze ronde wel voor jullie.
    Liefs van Miena.

#2868361 Quote

kom op zeg vanaf juli( dat is nog maar een 4 maandjes). Ikweet dat het erg  teleurstellend is om steeds maar weer ongie te worden.  Wij zijn 2 jaar bezig geweest en ben nu dan wel zwanger

groetjes Nanda

#2868364 Quote

Hoi Loes,
    Ook wij zijn 4 maanden bezig om zwanger te worden en ik snap dat je zo snel mogelijk zwanger wilt zijn (dat willen wij ook allemaal!) maar ik vind het nu nog geen eeuwigheid duren eerlijk gezegd. Het is heel normaal hoor dat het wel een jaar kan duren voordat je uiteindelijk zwanger raakt! Ik snap echt wel dat je teleurgesteld bent als je weer ongesteld wordt, maar denk ook dat je je er nu nog niet zo druk over moet maken (begrijp me niet verkeerd, ik ben ook teleurgesteld als ik weer ongesteld word)
    Miij hebben ze een paar jaar terug verteld dat ik er niet vanuit moet gaan dat ik ooit nog op de normale manier zwanger zal worden, ik heb nl een zware chlamidia infectie gehad.
    Toch laat ik me voorlopig niet uit het veld slaan en hou ik goede moed dat het mag lukken.Als ik met een jaar nog niet zwanger ben dan gaan we naar het ziekenhuis.Maar tot die tijd houden we de moed en vooral de lol erin!!
    Denk dat dat het beste is!!

Succes,
    groetjes Annie

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868365 Quote

Loes: Ik begrijp je helemaal

Nanda: Gelukkig ben je na 2 jaar toch zwanger, maar je zal toen je 4 maanden bezig was ook best het gevoel hebben gehad dat het best lang duurt. Nu achteraf kijk je er misschien anders tegenaan als je van iemand hoort of leest dat ze 4 maanden al lang vind duren…omdat het bij jou 2 jaar heeft geduurd. Van harte en geniet van je zwangerschap.

Ik denk dat iedereen die zwanger wilt worden en het niet meteen raak is ervan baalt als het weer een keer niet gelukt is…en dan is het wachten inderdaad lang.

lfs Niek

#2868553 Quote

Het blijft zowiezo moeilijk. Vindt ik ook!
    Je hoort zoveel om je heen dat het niet gepland is ..
    Wat hier ook al eerder werd gezegt dat het een "ongelukje" was.

En dan heb je ons .. De meiden/vrouwen die het proberen en
    bij wie het niet lukt.
    Ik durf niet te hopen bang teleurgesteld te worden.

De eerst keer dat ik over tijd was, en toen haast niet bloedde
    sprong mijn vriend een gat in de lucht. Totdat de test negatief
    was .. Toen waren de rollen omgedraaid, moest ik hem troosten!

Nou meiden.. In ieder geval heel veel succes allemaal en klusse!

Liefs!

#2868560 Quote

Ik ken hett gevoel!
    We zijn morgen 4 maanden bezig en beginnen aan zijn net een de 5e ronde begonnen.
    Ik baal echt als ik weer ongesteld wordt, maar voel me ook schuldig!
    Heel dubbel dus allemaal.
    Misschien komt het doordat ik vanwege mijn leeftijd (22) had verwacht dat het heel snel zou gaan.. Helemaal omdat om me heen 2 vriendinnen ''per ongeluk'' zwanger zijn geraakt. Wel heel gewenst trouwens! Beide aan de pil!
    En ik al 4 maanden niet meer en nog niet zwanger!
    Acht ja we wachten rustig af, het komt als het moet komen zeggen we dan maar!
    SUCCES!
    Liefs, Rian

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct