Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23358 Rose

• Auteur

Hoi iedereen!!

Ik zit nu op dag 35 van mijn cyclus, terwijl hij de vorige keer 32 dagen duurde. Nu had ik vanmorgen bij het plassen een beetje rose aan he papiertje zitten. Innestellen lijkt me niet toch? Ik voel me ook niet of ik ongesteld ga worden. Heeft iemand hier ervaring mee?

groetjes mo

#2868265 Quote

Hoi

Ik had de vorige keer ook rose, werd ongeveer 2 dagen daarna ongesteld.
    Maar ik hoor ook wel dat dit bij de innesteling voorkomt.
    Misschien een testje er tegenaan gooien?
    Succes!

Grtz. Noor

#2868271 Quote

Hallo

Ik had de vorige ronde het zelfde probleem tot 3 keer toe om de dag wat rozige afscheiding tot dag 33 toen werd ik ongesteld maar ik was in die tussentijd (tot de dag 33) wel onzeker van komt het wel of niet.
    Zit nu in ronde 2 voor het 2e kindje en heb volgende week ergens rond 1 november mijn nod dag als goed is. Wel weer even spannend hoelang het nu duurt.
    Succes en is dan toch nog even afwachten voor je.

Groetjes bg

#2868273 Quote

Hoi,

Ik herken het ook. Vorige cyclus had ik op maandag (dag 28) ook wat roze/bruinachtig afscheiding op het toiletpapier, die na één dag helemaal stopte. En een positieve test trouwens. Vijf dagen later  werd ik gewoon ongesteld (eigenlijk was het dus een hele vroege miskraam).
    Ik hoop voor jou dat het iets met innesteling te maken heeft.

Groeten en succes,
    Maria

.

#2868274 Quote

Hoi,

Ik herken het ook. Vorige cyclus had ik op maandag (dag 28) ook wat roze/bruinachtig afscheiding op het toiletpapier, die na één dag helemaal stopte. En een positieve test trouwens. Vijf dagen later  werd ik gewoon ongesteld (eigenlijk was het dus een hele vroege miskraam).
    Ik hoop voor jou dat het iets met innesteling te maken heeft.

Groeten en succes,
    Maria

.

#2868278 Quote

Hai,

Ik ben op- dag 35 ongi geworden en had hier ook last van ongeveer 2 dagen daarvoor.
    2 dagen later werd ik dus ongi.
    Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten.

Gr. Niek

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868279 Quote

Hai,

Ik ben op- dag 35 ongi geworden en had hier ook last van ongeveer 2 dagen daarvoor.

Gr. Niek

#2868280 Quote

Hai,

Gr. Niek

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct