Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23361 Vanaf Wanneer Een Zwangerschapstest Doen

• Auteur

Ik ben onregelmatig ongesteld, mijn laatste ongesteldheid was 19 dagen geleden en minder hevig dan normaal. Ik begin nu symptonen te krijgen die ik bij mijn eerste zwangerschap ook had in begin (zwaardere borsten, moe etc.). Kan ik al een test doen, of heeft dat echt geen zin?

#2868302 Quote

Je kunt n test doe maar ze raden aan om de test pas een week na je NOD te doen.

Hoop dat je goed nieuws krijgt

Liefs Polla

#2868305 Quote

Hallo!

Je kan naar wat ik heb begrepen pas een zwangerschapstest doen 2 dagen voor je omngesteld hoort te worden, nou is dat bij jou dus niet duidelijk omdat je zo onregelmatig bent, maar nu lijkt het me sowieso niet handig. Al ben je zwanger, is de kans dat je het nu ziet minimaal, dus waarom zou je dat doen (de teleurstelling als dat *&^%$ staafje maar 1 streepje geeft. ik zou als ik jpou was gewoon wachten tot de dag waarop je denkt: nu zou t wel moeten gebeuren…nu dus nog niet….Succes en ik duim voor je!!

#2868318 Quote

Als ik jou was zou ik wachten tot de dag net als je langste cyclus. Dus als je langste cyclus 28 dagen was. Pas vanaf die dag testen. En zelfs dan kan je test nog negatief aangeven terwijl je zwanger kan zijn. Ik zal voor je duimen

groetjes mo

#2868393 Quote

Ik heb tegen beter weten in  toch maar een  test gedaan. Wachten tot ik 'overtijd' zou zijn duurde me te lang, want dan zou ik denk ik pas rond half november kunnne testen… Helaas was  de test  negatief. Toch ben ik er nog niet van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Zo komt er al wat melk uit mijn borsten. Toch meer even wachten dus en over 2 weken nog maar eens testen…..

#2869594 Quote

Uiteindelijk  gewacht met een tweede test tot ik ''overtijd" zou zijn. Wat blijkt? Hartstikke positieve test! De komende 3 maanden worden dus spannend…

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2869595 Quote

Hoi hoi,

Wat een leuk nieuws, zo zie je maar dat wachten soms met een heel mooi geschenk beloond kan worden !! Ik wens jullie het allerbeste en geniet er maar goed van.

Lieve groetjes, Vlinder11

#2869597 Quote

Hey !

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Geniet maar weer van dat kleine wondertje in je buik en ik wens
    je een onbezorgde zwangerschap toe.

Groeten van Miena

#2869608 Quote

Gefeliciteerd!!!!

Was je gevoel toch juist! Gelukkig natuurlijk. Geniet er maar lekker van

groetjes mo

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct