Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23362 Foliumzuur Voor Mannen

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik zat gister een beetje rond te neuzen op het internet. Toen las ik dat mannen ook foliumzuur mogen slikken!
    Dat is goed voor de kwaliteit van het zaad! Vooral als je man rookt is het goed!!
    Wisten jullie dat? ik in elk geval niet!
    Morgen bij het ontbijt krijgt hij mooi een foliumzuurtje haha!!!
    Nou ik hoop dat ik jullie wat nieuws verteld heb!!

Liefs annie1

#2868311 Quote

Ha Annie,

Sorry ik wist t al .
    Ik deenk alleen niet dat ik mijn man dat kan laten slikken. die is al niet van de pillen en vind zulke dingen allemaal onzin.
    Ik ga t wel proberen. Laat even weten hoe jou man/vriend reageerde!

Liefs Polla

#2868314 Quote

Hoi polla,
    mijn man reageerde wel positief maar of hij het ook daadwerkelijk gaat slikken is het 2de!!
    Ik ga mijn best doen haha!!

liefs annie

#2868323 Quote

Hoi

Je kunt ze ook elke ochtend een glaasje sinaasappelsap geven daar zit het ook in heb ik begrepen. Vinden ze vast niet erg!

#2868326 Quote

Haha Polla ik denk dat wij dezelfde soort man hebben ; die van mij zou net zo reageren ! Maar ik hoop voor jou dat je vriend t gaat slikken Annie !
    Groetjes, Merle

#2868415 Quote

Hello!!

Kijk, dat zijn weetjes waar je wat aan hebt, ik ben net gelijk naar beneden gestiert, en mn lief heeft het 1e pilletje al braaf geslikt.
    Ik heb ook nog een berichtje voor je geschreven over de ovulatietest annie.

Groetjes Loes

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868420 Quote

Mijn hubbie heb ik t van t weekend voorgelegd om foliumzuur te slikke en hij reageerde verbazingwekkend goed. Hij zei dat ie alles voor me overhad en dat hij dat natuurlijk zou slikken. Heb m zn pilletje gegeven en dat was t.
    Ik moet m dat wel iedere dag geven, want zelf zou hij dat vergeten.

Liefs Polla

#2868581 Quote

Hoi Polla,
    Nou kijk eens aan mooi dat hij ook foliumzuur gaat slikken.
    Niet geschoten is altijd mis toch!!!!

Succes,

xxx annie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct