Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23363 Wel Of Niet Zwanger

• Auteur

Goedemorgen dames,

Ik heb een vraag die me al een paar dagen bezig houd.Wie oh wie kan me helpen?
    Ik heb eigenlijk pas morgen mijn NOD.(zondag)
    Nu is het zo dat ik dinsdag menstruatie buikpijn kreeg gevolgd door minimaal helder bloed.De rest was oud bruin bloed(sorry zo vroeg op de morgen).
    Dit heeft twee dagen geduurd en toen was alles weg!Ik had weer gewoon heldere afscheiding zonder een spoortje bloed.Nou is het zo dat als ik ongesteld ben,ben ik ook echt ongesteld en niet zo minimaal als nu.Bij mij en mijn hubbie riep dit vragen op.
    Nu hebben we gisteravond een clear bleu test gedaan.Nu komt mijn vraag aan jullie:
    Niet zwanger is een –
    Wel zwanger is een +
    Bij ons gaf de test wel een kruisje aan maar het horizontale streepje was veel duidelijker dan het verticale streepje.Die verticale was erg licht.Kan het zo zijn dat mijn hcg hormoon nu nog niet zoveel aanwezig is omdat ik eigenlijk pas morgen mijn NOD heb?
    En zou het bloedverlies dan een innesteling zijn?
    Heb net wel een test gekocht van een ander merk(predictor)
    Misschien dat die wel iets duidelijker is.
    Wie kan mij helpen??

Liefs en een knuffel voor iedereen
    Anne

#2868335 Quote

Hey Anne,

Ze zeggen altijd een streepje is een streepje hoe dun ook.
    Ik wil je alvast voorzichtig feliciteren.
    Als je nu nog niet zeker bent doe dan over een paar dagen een nieuwe test. Als je zwanger bent heb je dan meer hcg in je urine.

Liefs Polla

#2868339 Quote

Hoi Anne,

Zoals al geschreven is: gewoon over 3 dagen weer testen.
    Trouwens die predictortest is niet zo gevoelig. Die heeft meer hcg nodig om positief te testen. Bij mijn eerste zwangerschap (helaas miskraam geworden) was  die bij mij ook negatief terwijl ik wel zwanger was. De testen van sensitest.nl zijn heel gevoelig en die van clearblue volgens mij ook wel.
    Succes ermee!

Groetjes Rianne

#2868340 Quote

Hallo dames,

Fijn dat jullie zo snel konden reageren!Alhoewel ik nu nog niet weet waar ik precies aan toe ben,zal ik over een aantal dagen weer testen.Hoop dat het streepje dan duidelijker is.
    Predictor geeft trouwens geen streepje,soory,daar kleurt het rondje roze als je zwanger bent.We zien het wel.Ben wel erg onzeker zo.Ook met dat bloedverlies.Zou dat dan toch een innesteling kunnen zijn?
    Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Anne

#2868353 Quote

Hai,

Ik wil even reageren. Bij de meeste testen is het inderdaad : Streepje is streepje, maar dat geld niet voor alle testen.
    Ik heb een test besteld via internet, en daar is dat niet bij. Het 2e streepje moet de zelfde kleursterkte hebben als het eerste streepje, of donkerder. Is hij een stuk lichter dan ben je niet zwanger. Dus lees de bijsluiter altijd erg goed.

En Mian, als ik jou was zou ik gewoon op je NOD of na je NOD nog een keer testen.
    Ben heel erg benieuwd.
    Hoeveelste ronde was het?

Lfs Niek

#2868354 Quote

Hai Anne,
    Ben ik weer even. Het zou inderdaad een innesteling geweest kunnen zijn.
    Toen ik aan de pil was was ik een stuk langer ongesteld. Nu na ronde 1 en dus een natuurlijke menstruatie, heeft het maar 2 a 3 dagen geduurd.
    KAN er dus ook mee te maken hebben.
    Ik wens natuurlijk het beste voor je.
    Succes, morgen kan je testen.

Lfs Niek

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868389 Quote

Hallo Anne,

Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. Mij hebben ze twee weken terug ook hetzelfde verteld, dat het 50% goed kan gaan en 50% niet goed. Ik kreeg een bloeding die begon met bruine afscheiding en daarna donker bloed.Na 4 positieve testen toch een beetje blij, maar helaas is het met 5 weken toch mis gegaan. Een paar dagen helder bloed gehad. Na  4 dagen nog een test gedaan en  deze was negatief. Baal de er wel van, maar ik kon me er wel bij neer leggen. Niets zo erg als onzekerheid. Ik zal voor je duimen. Een vriendin van me heeft 2 jaar geleden ook 5 dagen bloedverlies gehad en die heeft nu een krengezonde jongen. Dus het kan wel! Heel veel sterkte.

Liefs Kim

#2868379 Quote

Hai Anne,

Allereerst wil ik je toch even feliciteren met je zwangerschap. Geniet ervan.
    Hopelijk maak je je niet al te zorgen en kan je er nu al wel een beetje van genieten.
    Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed blijft gaan, en dat jullie over 3 weken jullie kleintje kunnen zien en horen op de echo. (echt super)
    Ik wil je heel veel succes wensen. Geniet er van he….en maak je niet te druk.

Lfs Niek

#2868381 Quote

Hai Niek,

Wat lief dat je zo snel reageert.Het is ook wel erg spannend,ik durf nog niet zo goed te genieten.Ik voel van alles in mijn lichaam,net of ik toch ongesteld moet worden.Erg raar.
    Ben net ook even naar het toilet geweest en nu was het papiertje schoon??
    We wachten het maar af.Er zit niks anders op.
    Hoe is het met jouw?
    Is je periode alweer voorbij?Kun je ook alweer aan de klus?(hihi)

Liefs Anne

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct