Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

23363 Wel Of Niet Zwanger - pagina 2

• Auteur

Hai Anne,

Met mij is alles goed, mijn periode is gelukkig voorbij en rond 3 november beginnen de vruchtbare dagen weer…tot ongeveer 14 november ga ik dan klussen (om de dag om de 2 dagen) Ik ben namelijk uigegaan van een cyclus van 28 en een cyclus van 35 (en alles wat daar tussen zit) Mijn laatste cyclus was namelijk 35.

Ik snap dat het soms moeilijk voor je is om vollop te genieten, het is ook eng.
    Maar mocht je toch ongesteld worden…geen paniek. Er zijn zat mensen die gewoon ongesteld bleven worden tijdens hun zwangerschap.
    Ik hoop in iedergeval dat hij bij jou wegblijft….neemt toch een stuk onzekerheid weg.

Hopelijk vliegen de 3 weken voorbij, en heb je eindelijk je kindje kunnen zien.
    Ik denk dat je vanaf dat moment een stuk meer kan genieten.
    Succes meis

Lfs Niek

#2868381 Quote

Hai Niek,

Wat lief dat je zo snel reageert.Het is ook wel erg spannend,ik durf nog niet zo goed te genieten.Ik voel van alles in mijn lichaam,net of ik toch ongesteld moet worden.Erg raar.
    Ben net ook even naar het toilet geweest en nu was het papiertje schoon??
    We wachten het maar af.Er zit niks anders op.
    Hoe is het met jouw?
    Is je periode alweer voorbij?Kun je ook alweer aan de klus?(hihi)

Liefs Anne

#2868379 Quote

Hai Anne,

Allereerst wil ik je toch even feliciteren met je zwangerschap. Geniet ervan.
    Hopelijk maak je je niet al te zorgen en kan je er nu al wel een beetje van genieten.
    Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed blijft gaan, en dat jullie over 3 weken jullie kleintje kunnen zien en horen op de echo. (echt super)
    Ik wil je heel veel succes wensen. Geniet er van he….en maak je niet te druk.

Lfs Niek

#2868377 Quote

Een hele goedemorgen dames,

We hebben vanmorgen weer getest en we hebben weer een streepje!!!!
    Ik ben super blij,maar ook erg bang.Ik kan het ook nog steeds niet geloven!!
    Het sis ook zo raar gegaan.
    Ik heb vanmorgen al wel contact gehad met de vk,gezien inze voorgeschiedenis mochten wij altijd bellen als iets was.Ik heb dan die tussentijdsen bloeding gehad en vandaag weer licht gekleurd roze bij het afvegen.Dus vandaar dat ik mocht bellen.Ze heeft heel eerlijk gezegt"het kan vriezen en het kan dooien".Ik ben nu 3 weken en 6 dagen zwanger
    erg pril dus nog.Het kan zo zijn dat mijn menstruatie nog op gang komt en dan hebben we dus een miskraam gehad,maar het hoeft ook niks te betekenen dat bloed.Het kan ook nog een prima zwangerschap worden.We moeten gewoon even afwachten,hoe moeilijk het ook is.
    We hebben al wel een hele vroege echo gepland over 3 weken.
    Dan ben ik 7 weken zwanger.Mocht het tussentijds misgaan,dan natuurlijk geen echo.Ik ben zo bang en blij tegelijk!!!Onvoorstelbaar.

Liefs Anne

#2868389 Quote

Hallo Anne,

Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. Mij hebben ze twee weken terug ook hetzelfde verteld, dat het 50% goed kan gaan en 50% niet goed. Ik kreeg een bloeding die begon met bruine afscheiding en daarna donker bloed.Na 4 positieve testen toch een beetje blij, maar helaas is het met 5 weken toch mis gegaan. Een paar dagen helder bloed gehad. Na  4 dagen nog een test gedaan en  deze was negatief. Baal de er wel van, maar ik kon me er wel bij neer leggen. Niets zo erg als onzekerheid. Ik zal voor je duimen. Een vriendin van me heeft 2 jaar geleden ook 5 dagen bloedverlies gehad en die heeft nu een krengezonde jongen. Dus het kan wel! Heel veel sterkte.

Liefs Kim

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen