Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23364 Nieuwe Relatie Maar

• Auteur

hoi hoi,

Zoals de   titel al zegt,ik heb sinds 2 jaar een hele lieve man,en hij is erg zorgzaam voor mij en mijn kids.
    Maar hij heeft best wel een hoop schuleden uit zn vorige relatie met zijn vrouw meegenomen,waar hij voor op draait vanwege dat dat op zijn naam staat.

Als 2 jaar werk ik dus mee om zijn schulden te betalen,best frusterend allemaal,want er blijft daardoor steeds minder over voor fijne leuke dingen te doen.
    We zijn dus wel bezig voor een kindje van ons samen,jullie zouden miosschien denken waar begin je aan nog maar   zorgen,maar wil it gewoon heel graag en hij ook.hij ziet zijn eigen kids niet meer omdat zijn ex dat niet   wil.terwijl zijn ex een eind aan de   relatie heeft gemaakt…..

Hebben jullie dit ook eens meegemaakt,en willen jullie dat met me delen,om er over te kletsen en te klagen maar natuurlijk ook positieve verhalen zijn welkom!!!dan hoor ik het   graag..zit momenteel flink in een dip!!
    Oja mn man werk wel hoor,en ik ook dus we betalen gewoon de   schulden af,maar gewoon afentoe frustratie omdat   er   gewoon weinig overblijft…

Ik ben ook nog eens 10 dagen overtijd??????
    snap er niets van..ahhahah en al 3 negatieve testen,zou hij nog positief worden wat   denken jullie??

Dank jullie wel voor het   lezen/luisteren van mn geklaag….

liefs maagd x

#2868350 Quote

Hai Maagd,

In welke ronde zit je nu? en wanneer heb je de laatste test gedaan?
    Vervelend voor je dat jullie nog schulden moeten aflossen, maar ik begrijp je kinderwens heel goed. (ook omdat je niet weet hoelang dat kan gaan duren)
    Hopelijk hebben jullie het snel afgelost.
    Kinderen hebben hoeft niet duur te zijn, je kan het net zo duur maken als je het zelf wilt.
    Een tip: Koop het boek 'BABY BUTGET" die heb ik ook. Staan erg handige tips en prijzen hoeveel je er voor uit moet rekenen, ook staat er in wat je allemaal in de eeste tijd nodig hebt voor de baby, alleen echt het nodige enzo.
    Het is echt een goed boek…zo kom je erachter dat er veel altenatieven zijn en het allemaal helemaaal niet duur hoeft te zijn.
    Ik wens je veel succes

'Lfs Niek

#2868351 Quote

sorry het boek heet :   HET BABY BUTGET BOEK

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct