hoi hoi,
Zoals de titel al zegt,ik heb sinds 2 jaar een hele lieve man,en hij is erg zorgzaam voor mij en mijn kids.
Maar hij heeft best wel een hoop schuleden uit zn vorige relatie met zijn vrouw meegenomen,waar hij voor op draait vanwege dat dat op zijn naam staat.
Als 2 jaar werk ik dus mee om zijn schulden te betalen,best frusterend allemaal,want er blijft daardoor steeds minder over voor fijne leuke dingen te doen.
We zijn dus wel bezig voor een kindje van ons samen,jullie zouden miosschien denken waar begin je aan nog maar zorgen,maar wil it gewoon heel graag en hij ook.hij ziet zijn eigen kids niet meer omdat zijn ex dat niet wil.terwijl zijn ex een eind aan de relatie heeft gemaakt…..
Hebben jullie dit ook eens meegemaakt,en willen jullie dat met me delen,om er over te kletsen en te klagen maar natuurlijk ook positieve verhalen zijn welkom!!!dan hoor ik het graag..zit momenteel flink in een dip!!
Oja mn man werk wel hoor,en ik ook dus we betalen gewoon de schulden af,maar gewoon afentoe frustratie omdat er gewoon weinig overblijft…
Ik ben ook nog eens 10 dagen overtijd??????
snap er niets van..ahhahah en al 3 negatieve testen,zou hij nog positief worden wat denken jullie??
Dank jullie wel voor het lezen/luisteren van mn geklaag….
liefs maagd x