Hoi hoi poohbeer
Ik heb wel even een vraagje zitten er bij jullie dan mensen in de familie die een hartafwijking hebben?
want meestal hebben ''afwijkingen '' een erfelijkheid.
Bij mij in de familie komen er geen afwijkingen voor en ook niet in de familie van mijn man .
Niemand die te vroeg geboren word/is dus het is gewoon de natuur die mij een vroeggeboorte heeft gegeven.
ik hoor het graag even van je
hoe is het nou met je zoontje en heeft hij bepaalde medicatie??
ik wil zowieso jullie bedanken die mij een reactie hebben gestuurd ,ik weet wel dat ik het eigenlijk op mij af moet laten komen en er gewoon voor moet gaan maar…tja het is niet zo makkelijk
mijn dochtertje is nu inmiddels 3 jaar en 3 mnd en doet het verschrikkelijk goed ,ze is niet onder behandeling van een kinderarts
en loopt zelfs voor volgens de artsen dan kindjes die op tijd zijn geboren.
ze mag zelfs naar de basisSchool nu met haar leeftijd want ze is volgens de artsen en school TE bij voor een peuterspeelzaal
MAAR WIE HAD DIT OOIT GEDACHT
toen ze een weekje oud was heeft ze een hersenbloedingkje gehad en is helemaal weggegaan en heeft er niks aan overgehouden
(al komt het vaak voor dat prematuurtjes een kleine bloeding in de hersens hebben) maar schrok toch echt van het nieuws die dag
ze zeiden het ook heel rustig ja ze heeft een kleine hersenbloedingkje gehad heel normaal alsof iedereen het normaal op zou vatten
ik huilde en scchreeuwde en heb bijna de kinderarts bij zijn keel gepakt van HOE KA JE NORMAAL ZOIETS ZEGGEN , EN HEB JE ZELF KIDS?????
al met al willen wij toch een broertje of eenzusje voor mijn kleine''grote''meid
bedankt voor jullie reacties