Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23368 Ovulatietest

• Auteur

Hallo!!!

Misschien kom ik wel met oud nieuws, en weet iedereen het allaaaaang…maar ik neem het risico: er bestaat dus zoiets als een ovulatietest!!! Ik wist dat dus niet…zoals je begrijpt..ik ben nog niet zo heel lang bezig met zwanger worden, heb wel 2 vriendinnen die pas moeder zijn geworden, maar daar heb ik het dus niet van gehoord. Dus ik dacht: misschien is er nog wel iemand zo onwetend alsik, vandaar deze tip.
    Met deze test kan je (het woord zegt het al) testen of je ovulatieperiode van drie dagen begonnen is. Ik heb m gewoon via internet besteld…lang leve de vooruitgang.

Ik heb al eerder een stukje geschreven over dat we voor mn gevoel al eeuwen bezig zijn terwijl dat pas 4 maanden is. Ik bedoelde dat natuurlijk ook een beetje spottend naar mezelf toe, want 4 maanden is niks, maar ik wil het gewoon zo graag, en als je iets graag wilt en je "krijgt" het niet gelijk….dat kan lastig zijn.
    Maar lees nu ook verhalen van vrouwen die echt al heel lang bezig zijn, en nare dingen meemaken….Nou ja,,,voel me dan n beetje alsof ik heb geklaagd over een gebroken kleine teen op een forum voor revaliderende mensen, en zo heb ik het niet bedoeld.

Groetjes Loes

#2868367 Quote

Hai Loes,

Ik vind niet dat je het als klagen moet zien.
    Iedereen die een kindje wil, wil dat het liefst ook zo snel mogelijk.
    Natuurlijk zijn er mensen die langer bezig zijn, maar die hebben bij 4 maanden vast ook precies hetzelfde gevoel gehad als jij (dat het lang duurt)
    Het is heel vervelend als het lang duurt maar dat weet je nooit.
    Zie het daarom ook neit als klagen, maar gewoon als een teleurstelling die iedereen wel zal hebben. Je gaat ten slotte toch met volle moed weer naar de volgende ronde.
    Succes en alvast slaap lekker

Lfs Niek

#2868368 Quote

Hoi Loes,
    Ik heb net ook gereageerd op je andere topic, en ik vind niet dat je klaagt, ik snap best dat je teleurgesteld bent dat is iedereen al ze ongesteld worden, lees je andere topic maar even!
    Mag ik vragen hoe duur die ovulatietest is en van welk merk? en waar heb je die besteld?

groetjes annie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct