Hallo!!!
Misschien kom ik wel met oud nieuws, en weet iedereen het allaaaaang…maar ik neem het risico: er bestaat dus zoiets als een ovulatietest!!! Ik wist dat dus niet…zoals je begrijpt..ik ben nog niet zo heel lang bezig met zwanger worden, heb wel 2 vriendinnen die pas moeder zijn geworden, maar daar heb ik het dus niet van gehoord. Dus ik dacht: misschien is er nog wel iemand zo onwetend alsik, vandaar deze tip.
Met deze test kan je (het woord zegt het al) testen of je ovulatieperiode van drie dagen begonnen is. Ik heb m gewoon via internet besteld…lang leve de vooruitgang.
Ik heb al eerder een stukje geschreven over dat we voor mn gevoel al eeuwen bezig zijn terwijl dat pas 4 maanden is. Ik bedoelde dat natuurlijk ook een beetje spottend naar mezelf toe, want 4 maanden is niks, maar ik wil het gewoon zo graag, en als je iets graag wilt en je "krijgt" het niet gelijk….dat kan lastig zijn.
Maar lees nu ook verhalen van vrouwen die echt al heel lang bezig zijn, en nare dingen meemaken….Nou ja,,,voel me dan n beetje alsof ik heb geklaagd over een gebroken kleine teen op een forum voor revaliderende mensen, en zo heb ik het niet bedoeld.
Groetjes Loes