Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23375 Wel Of Niet Zwanger Wat Denken Jullie

• Auteur

Hoi allemaal,

ik ben heel erg aan het twijvelen……….zou ik al weer zwanger zijn??? Of hoop ik het zo erg dat ik denk dat ik een aantal symptonen heb?

Ben 28 sept. gecurriteerd nadat ze er 27 sept. met de echo zagen dat(zou dan 12 wk. zijn) het vruchtje al 3 wk. niet meer leefde. Het was met 9 wk. gestopt met groeien en mijn HCG was ook alweer erg laag.

Nou wilden wij niet de eerste menstruatie afwachten omdat we het zo tegenstrijdig vonden dat we een 2e kindje willen en dan beschermd zouden vrijen..

De curritage is nu 4,5 wk. geleden. Normaal is mijn cyclus tussen de 28 en 35 dagen. Maar ik heb nu wel weer af en toe last van klachten die kunnen horen bij een zw.schap….zoals af en toe hoofdpijn, vlagen van misselijkheid, moe…………..

Ik snap echt wel dat de enige manier om er achter te komen testen is maar ik eigenlijk wil ik dat nog helemaal niet. Wil hier liever nog 2 wk. mee wachten als ik dan namelijk nog niet ongi ben dan is de kans wel groot dat het weer gelukt is.

Geef ik mijzelf nou valse hoop??????????wat denken jullie.

gr.

Nicole

#2868390 Quote

Hallo Nicole,
    Het kan best zijn dat je weer zwanger bent. Ze zeggen ook wel eens dat je na een miskraam meer vruchtbaar bent als anders omdat er dan nog extra hormonen in je lichaam zouden zitten.(heb ik gehoord maar of het ook waar is??)Ik hoop voor je dat het weer raak is, suc6!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct