Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23376

• Auteur

Hai meiden,

Ik ben vandaag 11 dagen overtijd…3 x negatief getest nu.

Zou het kunnen zijn toen ik een week voor nod dag een beetje bruin bloed heb verloren mijn ongi was??

Hebben er ook welleens meiden,een positieve test   gehad na 11 dagen overtijd te zijn geweest??

Liefs maagd  

#2868403 Quote

Beste Maagd,

Een negatieve test is mééstal ook echt negatief. Ik deed een test nadat ik vijf dagen overtijd was. Negatief. Ik flink balen, want dat betekende dat mijn cyclus dus niet regelmatig was en dus des te moeilijker om zwanger te raken.
    Tot ik anderhalve week later nog steeds niet ongesteld was, maar wel elke keer dacht gauw te worden omdat ik me zo voelde. Tot ik dacht toch nog maar eens een test te doen. Positief!!! Ik was dus al 6 en een halve week zwanger!!!

Dus…………..testen maar…………

Groet Karin

#2868428 Quote

Ben 14 dagen overtijd   4 testen alle nega natuurlijk. WIl wel zelfde als verhaal hiervoor maar ik ga gewoon verder tellen vanaf mijn bruinverlies dat was dag 20 t/m 25 dus dan zou ik eitje rond 24 / 28 oktober gehad hebben.
    Dus nu nod rond de 8e nov. met cycles van 28 dagen.

Ik weet het ook allemaal niet meer je word erg onzeker he!

We zien wel ik zal voor ons duimen.

#2868508 Quote

hi,

Nou nog steeds niets   te bekennen bij me…pfff
    Ik word er gek van inmiddels..maarja!!

Karin ik denk dat ik morgen nog een test   er tegenaan gooi,en anders wacht ik rustig af!
    welke test gebruikte jij?

En Beppie,tja we zitten in het zelfde schuitje he….wachten en nog eens wachten…
    maar wie weet komt het   toch nog zoals jij denkt na het   bruin bloed verlies te gaan rekenen..
    Hou je me op de   hoogte?
    En wanneer heb jij voor het laatst getest??
    Ik afgelopen donderdag..

Liefs maagd

#2868515 Quote

Ik heb afgelopen vrijdag nog nega test gehad.

Ik reken vanaf bruinverlies maar dan hebben we niet goed geklust want zijn donderdags begonnen en als goed is woensdag eitje. Maar kan natuurlijk later.
    Wij zijn nu in ronde 3. Maar eerste keer was ongi na 38 dagen en dat had ik bij de eerste 2 zwangerschappen ook maar dat bruinverlies had ik bij dag 20 t/m 25 dus erg vroeg.

We zien wel houden de moed erin toch

#2868573 Quote

Als ik er van uit ga dat ik weer een cyclus heb van 32 dagen ben ik al een week overtijd. Heb zondag nog getest maar negatief. Ik heb twee keer s'morgens rose afscheiding gehad en nu een paar keer met donkerrode druppel er door heen. Dit kan ik toch niet als ongesteldheid rekenen? Heb ook een beetje bloedverlies na sex. Hebben jullie dat ook weleens?

groetjes mo

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct