Nog steeds niet ongesteld, ondertussen toch al weer 17 dagen over tijd…
De test van anderhalve week geleden was negatief. We hebben besloten eind komende week weer te testen. Maar ik heb een beetje een dubbel gevoel.
aan de ene kant: mijn buik is opeens een echt buikje! bah, moet ik nu echt gaan afvallen of….
ik heb opeens wat last van maagzuur, had ik toch echt alleen last van toen ik zwanger was van Hanneke….
ik voel me nog steeds niet echt lekker, beetje en leeg gevoel en.. ik heb echt steeds honger!
Maar mijn gevoel zegt me toch dat ik niet zwanger ben, ik wil het alleen heel erg graag wel zijn.
Bijna elke dag denk ik wel eens, volgens mij moet ik nu toch echt ongesteld worden, maar steeds is het niet zo. Ik wil eigenlijk wel graag die test gaan doen, mijn man zegt doodleuk, hoe langer je wacht des te groter de kans dat hij positief is en dat is toch veel leuker! Tja, daar heeft hij dan ook wel weer gelijk in, maar toch…
nou ja, toen ik 7 dagen over tijd was was de test negatief, dus… vast niets aan de hand (behalve dan dat ik gewoon teveel aangekomen ben! das niet goed natuurlijk…komt vast doordat ik gestopt ben met de BV!)
ik laat jullie weten als er nieuws is, maar we gaan nu een paar dagen lekker ertussen uit!
groetjes
Klarie