Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23379 Wie Heeft Ervaring Met Maybe Baby

• Auteur

hoihoi

ik heb de maybe baby aangeschaft om zo snel mogelijk zwanger te kunen worden na mijn miskraam….. mischien een beetje een overhaaste koop
    Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben..

liefs silvia

#2868414 Quote

Hallo!!

Ik ben alleen maar heeeel benieuwd wat de maybe-baby is?????

Groetjes Loes

#2868416 Quote

Hallo Loes,

Ik was ook zeer benieuwd en heb even op google gekeken…
    http://www.premom.nl/maybebaby.php3?VID=

Lijkt me wel een handig ding…

Groetjes Marit

#2868510 Quote

Ben benieuwd naar je ervaringen ermee! Hou je ons op de hoogte? Het lijkt me wel handig en economisch dat je 'm steeds weer opnieuw kunt gebruiken. Al die ovulatietesten tikken ook behoorlijk aan, tenslotte.

Succes ermee!

Groetjes, Vennie.

#2868594 Quote

hoihoi ben ik even weer..

bedankt voor jullie reacties.. ik ben ook heel benieuwd of het echt zo is.
    het lijkt mij inderdaat een stuk voordeliger dan al die ovulatietesten, daar ben ik in de afgelopen maanden wel honderden euros aan kwijt geraakt …
    We wachten af of het echt zo goed is als het verhaal beweerd ik hou jullie op de hoogte onder deze kop..

de maybe baby is een minimicroscoopje waarmee je aan de hant van veranderingen in je speekselstructuur kunt zien wanneer je een eisprong hebt.
    het hormoon dat vrijkomt rond de eisprong verandert de struktuur van je speeksel en daardoor kun je vasstellen wanneer je je eisprong hebt..

het verhaal klinkt dus goed nu maar hopen dat het ook echt zo is

liefs silvia

#2868595 Quote

Hi !
    Klintk erg handig hoor, alleen vraag ik me altijd af of het echt betrouwbaar is……en dan blijft het altijd de vraag of je zwanger wordt natuurlijk……maar het klinkt wel erg goed !
    Ga je m kopen ? Echt duur vind ik m in ieder geval niet en t is zeker veel goedkoper dan die ovulatietesten !
    Groetjes, Merle

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868622 Quote

Hai silvia,

Ik heb ervaring met zo'n microscoopding. Ik had hem van "donna". Geen goede ervaring mee. Lees ook op internet dat mannen en zwangere vrouwen positief testten met deze methode. mijn zusje (die heilig overtuigd was van de betrouwbaarheid)  gebruikte hem om juist als anticonceptie en is 7 weken geleden bevallen van een hele lieve dikke knul! oeps dus!
    Ik zelf had volgens de test 31 dagen achter elkaar een eisprong, en heb hem in een la gesmeten en ben op de vertrouwde ovutesten overgestapt. blijkt de structuur van je speeksel op de zelfde wijze (ook varenstructuur) te worden beinvloed door eten en roken. Onthoud dus dat je alleen met nuchter speeksel test in de ochtend, nadat je de avond ervoor Heeeeeel goed gepoetst hebt. Ik vind het dus niets, maar hopelijk heb jij er wel goede ervaringen mee!!!
    Succes!! en laat ons weten hoe hij voor jou werkt he!
    xxx Annette

#2868828 Quote

hoi hoi,

Het lijkt me een erg handig ding. maar waar kan je dat allemaal kopen?? bij de drogist???
    groetjes inge

#2868833 Quote

hoihoi
    Ik heb m besteld via http://www.premom.nl.. Eigenlijk een beedje in een opwelling na mn miskraam.. ik ben echt benieuwd of het echt werkt, maar heb wel ook   de oude vertrouwde ovulatie tests gekocht hihih..
    Ik heb nog geen varenstructuur ondekt, maar dat had ik ook nog niet verwacht aangezien ik nog steeds bloedverlies heb van de miskraam.. al 2 week grrrr.   maar we wachten af..hihi

liefs silvia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct