Hoi M3,
Ik snap eigenlijk heel erg goed wat je bedoeld. Ook al zijn we nog niet zo lang voor ons derde kindje bezig (4e ronde) begin ik het om de dag vrijen ook wel heel erg zat te worden. Ik heb namelijk een heeeeeeel erg onregelmatige cyclus. Geen peil op te trekken (33, 31,41 en nu ws. zelfs 45 of 46 dagen). Ik heb wel het idee dat ik mijn eisprong voel (flauwe, zeurderige buikpijn) en precies 2 weken later word ik ongesteld. Toen ik laatst bij de dokter was geweest voor mijn uitstrijkje (hiephoi, 35 jaar..) heb ik dus ook gezegd dat ik gestopt was met de pil. Ze vroeg hoe de cyclus was en op mijn antwoord zei ze dat het nog even kan duren eer ik weer enigszins regelmatig ongi wordt, maar gezien het feit dat ik toch 2 kids heb, betekent het wel dat ik toch ws. elke keer een goede eisprong heb. Ik heb voor mezelf nu een termijn gesteld waarbinnen ik zwanger mag worden en als het niet lukt: helaas, dan geniet ik mijn zegeningen die ik heb. Zelf wil ik tot eind 2007 proberen, mocht het dan pas raak zijn, word ik namelijk 37 als de baby wordt geboren. Dat is voor mij een einddatum, dan zijn de andere 2 ruim 6 en 4. Ik probeer het nu meer los te laten en als ik echt geen zin heb en me ook geen zin kan maken: helaas dan maar naar de volgende ronde. Klinkt nu natuurlijk makkelijk gezegd, totdat ik weer ongesteld wordt. Volgens mijn berekeningen zou ik rond 6-11 weer ongesteld moeten worden. Ben eens benieuwd.
Hoe oud ben jij eigenlijk (ik weet niet of ik dat ergens over het hoofd heb gezien
) en je kinderen?
Zo, 't is een heel verhaal geworden!
Groetjes, Ruma