Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23380 Voor De Dames Van Topic 3de Kindje En Hee Nataly

• Auteur

Hoi allemaal,

Hoe is het met jullie allemaal? Fijn weekend gehad? Wij een relatief rustig weekend dat is ook wel eens lekker.

Omdat het forum zo gek doet heb ik even een nieuw topic geopend.
    Even kort want moet aan de poets. Ik geef op maandag zwangerschapsbegeleiding en de dames en heren moeten op de vloer dus het moet hier picobello zijn.
    Afgelopen vrijdag heb ik mijn ei gevonden. Dus vrijdag, zaterdag en zondag geklust. Het gaat hier niet echt meer van harte. Het is een verplicht nummer geworden en zowel mijn man als ik hebben daar veel last van.
    Hij vindt het heel vervelend dat het spontane er van af is. Ik denk dat je ondanks het moeten het toch leuk kan maken. Maar hij ervaart dat niet zo.
    Ik zou het ook wel gewoon helemaal los willen laten maar heb nog voor 1 cyclus hierna hele dure ovutesten liggen. Dan kunnen we wel het alleen doen als we allebei zin hebben maar dat vind ik dus zonde van de testen….
    Misschien nog 1 keer met en daarna (in het nieuwe jaar) alles loslaten en doen wanneer we zin hebben.
    De meesten van jullie weten wel dat we al 15 maanden bezig zijn en ik vraag me af wat jullie ervan vinden.

Groetjes,

M3

#2868454 Quote

Hai,

Ook bij mij doet het forum raar. Moet wel 5 keer klikken voordat ik in een onderwerp kom. Maar goed, hopen dat dit wel snel geplaatst worden.

Bij ons is het nog geen sleur gelukkig (toch al wel ronde 10). Omdat ik een onregelmatige eisprong heb blijf ik denk ik wel ovutesten gebruiken. Ik heb eisprongen gehad op dag 17 maar ook zoals de afgelopen keer op dag 25. Ik ga dus niet elke dag klussen tussen dan 17 en dag 25. Dat gaat zelfs mij te ver. Daarom gebruik ik die testen, anders blijf ik bezig.

Het wachten is inmiddels begonnen en ik begin al weer van alles te voelen. Was de hele dag misselijk en moet heeeeeeel vaak naar de wc. HELP!!! ik wil dit helemaal niet maar kan het niet helpen. Ik moet nog wachten tot 7 november want dan is mijn NOD. De vorige keer wist ik 4 dagen van te voren al dat de rode duivels zouden komen vanwege mijn bruine afscheiding.

Ben heel benieuwd en zal voor ons duimen!!!!!

Veel liefs
    Nataly

#2868487 Quote

Hoi M3,

Ik snap eigenlijk heel erg goed wat je bedoeld. Ook al zijn we nog niet zo lang voor ons derde kindje bezig (4e ronde) begin ik het om de dag vrijen ook wel heel erg zat te worden. Ik heb namelijk een heeeeeeel erg onregelmatige cyclus. Geen peil op te trekken (33, 31,41 en nu ws. zelfs 45 of 46 dagen). Ik heb wel het idee dat ik mijn eisprong voel (flauwe, zeurderige buikpijn) en precies 2 weken later word ik ongesteld. Toen ik laatst bij de dokter   was geweest voor mijn uitstrijkje (hiephoi, 35 jaar..)  heb ik dus ook gezegd dat ik gestopt was met de pil. Ze vroeg hoe de cyclus was en op mijn antwoord zei ze dat het nog even kan duren eer ik weer enigszins regelmatig ongi wordt, maar gezien het feit dat ik toch 2 kids heb, betekent het wel dat ik toch ws. elke keer een goede eisprong heb.  Ik heb voor mezelf nu een termijn gesteld waarbinnen ik zwanger mag worden en als het niet lukt: helaas, dan geniet ik  mijn zegeningen die ik heb. Zelf wil ik tot eind 2007 proberen, mocht het dan pas  raak zijn, word ik namelijk  37 als de baby wordt geboren. Dat is voor mij een einddatum, dan zijn de andere 2 ruim 6 en 4. Ik probeer het nu meer los te laten en als ik echt geen zin heb en me ook geen zin kan maken: helaas dan maar naar de volgende ronde. Klinkt nu natuurlijk makkelijk gezegd, totdat ik weer ongesteld wordt. Volgens mijn berekeningen zou ik rond 6-11 weer ongesteld moeten worden. Ben eens benieuwd.

Hoe oud ben jij eigenlijk (ik weet niet of ik dat ergens over het hoofd heb gezien) en je kinderen?

Zo, 't is een heel verhaal geworden!

Groetjes, Ruma

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct