Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23381 Meerdere Foute Resultaten Zw Testen

• Auteur

Hoi meiden,
    2 weken geleden topic gepost over positieve zw.test die ik gelijktijdig uitvoerde met positieve ovu.test. Dag erna weer zw.test gedaan:negatief. Nu zaterdag weer test gedaan(van DA)  en  hele lichte verkleuring. Zo licht en zo langzaame verkleuring dat ik blij en  teleurgesteld was  tegelijk. Zondagochtend weer getest en negatief. Pas na 10 minuten heeeeeeeeeeeele lichte (je moet echt in het licht houden) verkleuring. Mijn hele lijf roept inmiddels dat ik niet zwanger ben en gewoon ongi ga worden deze week.  
    Heeft iemand ervaring met het fout  testen? Denk echt dat de testen fout zijn
    xxx Annet  

#2868423 Quote

hoi,

Ik ga nog een keer reageren, had net ook al een stukje geschreven, maar op een of andere manier is het niet geplaatst. ik vroeg me af of je nod al is geweest of dat je voor je nod aan het testen bent. verder heb ik via dit forum en het internet gelezen dat de digitale zwangerschapstest van clear blue een hele betrouwbare is, misschien heb je daar wat aan? ik hoop voor je dat je zwanger bent, ik heb deze week mijn nod, het is toch elke keer weer spanend. succes

groetjes cosy

#2868430 Quote

Hoi Miena,

Ja echt irri!

Hoe is het met jou??
    Ik had een topic geplaatst over temperaturen. Toen had jij gereageerd.
    Ik heb nog steeds temp. van 37,3/37.4. Maar nog niet ongi. Heb wel al
    3 nega testen. ik dacht dat mijn nod 27 okt. was. Maar de vorige keer was ik pas op dag 49 ongi geworden. Ik zit nu op dag 33.
    We zien wel.
    Wou je even laten weten hoe het nu is met me.
    Ik voel me wel goed hoor. We wachten maar af.

Liefs An

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct