Hoi An,
wat vervelend!!! nu je net een hypotheek wil afsluiten, idd een bank heeft dan een werkgevers veklaring nodig.
maar hebben ze echt niet genoeg aan 1 jaar contract?
heeft ie nu een vast contract. ja dat is echt baalen als ze geen werk meer hebben
kan ie er alsnog uit…
kl#ote is dat he!! is ook niet echt overtuigend regel je hypotheek maar en begin maar later bij ons… en als we het rustig krijgen vlieg je er als een van de eersten uit…
ik hoop dat ie de juiste keuze gaat maken!
ik wil je nog even zeggen, goeie vrienden van ons zaten pas met hetzelfde vrouw werkt en heeft werkgeversverkl en man had net nieuwe baan, zat dus in z`n 2 maanden proeftijd. heeft ook half of jaar contract (Zeker geen vast!!!) en heeft dus ook werkg verkl gevraagd. is dus ook bezig met nieuwe huis (hebben nu huurhuis)
en zijn er ook mee bezig. dus: ik denk wel dat het mogelijk is om een hypotheek te krijgen. mischien zou je het ook gewoon bij een andere bank moeten kijken!
of een andere hypotheekverstrekker.
jullie hypotheekadviseur kan dit toch wel uitzoeken!!!
meer andere banken vergelijken.
idd het wordt een moeilijke / lastige keuze.
sterkte!!
over je lenzen dat zal niets te maken hebben hoor met dat je bezig bent om zwanger te raken. ik persoonlijk zou daar niets over zeggen.
ik heb zelf 10 jaar lenzen gehad dus dat lijkt me niet.
maar heb je zachte of harde lenzen. en heb je ze al lang?
ik had zachte en vond dit iedeaal. nooi geen last van gehad.
mijn vriendin had harde en deed ze om de haverrklap uit en dan in der mond en weer in. ik heb nu ruim 2 jaar mijn ogen laten laseren en daar ben ik super blij mee.
het is ooh zo fijn. had allebei de ogen -2.00 sterkte geloof ik.
ook mijn vriendin heeft ze gelasert maar zij in belgie. ikzelf en mijn zusje in boxtel.
lasik centrum.
ga nu slapen.. ![]()
Liefs, Bianca