Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23383 Woensdag Afspraak Bij De Gynecoloog

• Auteur

hoi meiden

na een half jaar proberen heb ik eindelijk een afspraak bij de gynecoloog kijken wat hij te zeggen heeft ik denk dat mijn eilijders doorgespoeld worden

maar ja als je al ff bezig ben dan vind ik dat ook niet zo erg misschien is het daarna wel weer raak hoop ik want het is echt vermoeind steeds overtijd te zijn en dan de testen die financieel op gaan lopen en toch steeds negatief zijn   moet er nu toch maar eens wat gaan gebeuren, ik heb van afgelopen donderdag ook geen werk meer dus ik hoop nu eens wat positeif mee te maken nu op mijn 35ste (klaag klaag) ik moest het ff kwijt want je kan het er niet eens met bekende er over hebben dan doe ik het hier maar.

vraagje wie heeft zijn eilijders wel eens doorgespoelt ik wil wel een beetje voorbereid zijn

dank je wel wie dit leest

#2868473 Quote

Hoi meid,

Ik heb geen ervaring met het doorspoelen van je eileiders, maar ik wil
    je wel even veel sterkte wensen! Wanneer is je afspraak? En gaat je
    vriend/man ook mee?

Liefs Noor

#2868474 Quote

Sorry ik heb helemaal over de titel heen gelezen,muts dat ik ben, veel succes/sterkte woensdag!

#2868482 Quote

hallo engel

bij mij hebben ze preventief onderzoek gedaan nav een familiare kwaal
    hierbij hebben ze een kijkoperatie gedaan en ook mijn eileiders doorgespoten
    viel allemaal best mee ff een paar daagjes niet zo lekker maar ja het is voor een goed doel
    mag ik vragen wat bij jou de aanleiding is?

groetjes meissie 28

#2868572 Quote

hoi meiden

morgen om half 5 heb ik een afspraak maar is volgens mij eerst een gesprek

ze hebben voor een half jaar terug mijn sterelisatie terug gedraaid en is waarschijnlijk mijn eilijders aan elkaar gaan zitten daarom worden ze doorgespoeld

ik heb al drie kinderen maar ik heb sinds 2jaar een nieuwe vriend en we hebben er samen voor gekozen om er nog een bij te nemen

en mijn vriend gaat morgen met mij mee gelukkig wel voor als ze het wel gelijk gaan doen ben ik er wel gelijk van af

groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct