Nee ik vind t niet moeilijk om over Loek te praten. Vind dat juist wel fijn, want dan heb ik t gevoel dat ie er weer even is.
Loek is overleden aan wiegendood op t kdv. Het hele verhaal staat of verdriet en verlies forum op deze site. Niet dat ik t je niet wil vertellen, maar t is zo'n verhaal en daar staat ie al en hoe ik niet weer alles te typen.
'Wij gaan nu al voor n 2e kindje, omdat we nu met lege handen staan en toch graag een kindje willen (wehebben daar ook voor gekozen).
Ik hoop echt dat t niet lang duurt. Volgend weekend dan heb we de vruchtbare periode en kunnen we weer aan de klus. Ik heb zelf een onregelmatige cyclus en wanneer mn nod is met ik maar een beetje gokken. Waarschijnlijk rond de 15e. We klussen om de dag en hopen zo geen kans onbenut te laten. Ik ben zelf 26 en bijna 27 en mn man is 28. We zijn nog jong en hebben dus nog alle kansen.
Ik vind het wel leuk dat je hier met vrouwen kunt praten die ook graag een kindje willen en we hebben allemaal onzekeheden. Je kunt hier alles bespreken en dat is wel fijn. Je kunt toch met een hoop vragen niet bij vriendinnen terecht, want dan verraad je dat je weer in verwachting wil raken en als t dan lang duurt komen er vragen. Hoe ervaar jij dat?
Liefs Polla