Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23388 Nod Rond De 1e November

• Auteur

Ben benieuwd of het berichtje geplaatst wordt, volgens mij heeft het forum ook ergens last van

Maar goed wie heeft er nog meer rond 1e november haar nod dag???
    In de 1e ronde duurde mijn cyclus 33 dagen. Als ik daar vanuit ga dan is mijn nod dag a.s zondag ga ik uit van 28 dagen dan is het morgen de 31e.
    Ben benieuwd hoe de tweede ronde gaat verlopen. Kan wel zeggen dat ik sinds het weekend af en toe behoorlijk chagarijnig kan zijn, gezellig voor mijn wederhelft. Gelukkig merkt ons dochtertje( 1 1/2)  er niet te veel van, is vooral s`avonds. Al enkele dagen een raar en opgeblazen gevoel in de buik. En sinds gisteravond kan ik naar de w.c aan het rennen blijven om te plassen.
    Nou ik wens iedereen veel succes deze week!!!!!!!!!!!

Groetjes bg

#2868438 Quote

Hey !
    Spannend, spannend, spannend….afwachten maar weer he?
    Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen dan ik mijn NOD donderdag.
    Afgelopen keer had ik een cyclus van 24 dagen en de 2 maanden ervoor 27 dagen.
    Hihi om niet over de maanden daarvoor te spreken…die waren boven de 30 dagen.
    Hoop voor je dat het raak is, de symtomen zijn er, maar ja, we weten ook dat je lichaam je soms erg voor de gek kan houden.
    Zal in ieder geval voor je duimen dat het raak is en ik zit naast je op het wachtbankje te wachten op de pufbus, (hoop is…hihi).
    Liefs van Miena.

#2868439 Quote

Ha bg,

Er zijn geloof ik genoeg vrouwen die rond die tijd hun nod hebben. Je moet maar even kijken bij t topic nod november. Je ziet daar genoeg vrouwen die net als jij op t wachtbankje zitten.
    Hoop dar je snel goed nieuws hebt.

Liefs Polla

#2868509 Quote

Hoi meiden,

Ik zou eigenlijk komende donderdag 2 november pas mijn NOD hebben, maar 'de bom' is vandaag al gebarsten! Wat baal ik enorm! Weer zo lang wachten…
    Gisteren verloor ik wat oud bloed. Ik hoopte stiekem dat het innestelingsbloed zou zijn omdat het nog niet mijn NOD was… Maar helaas….

Ik moet zeggen dat ik toch echt wel teleurgesteld ben. Het was de eerste poging na een miskraam en ik hoopte er zo op….
    Ik heb mijn nieuwe NOD maar gelijk in de NOD lijst gezet; die valt weer in november. Hopelijk hebben jullie meer geluk! Veel succes!

Groetjes, Vennie.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct