Hoi,
Ik wil even reageren op jouw berichtje. Ik heb vorige maand hetzelfde gehad. Een miskraam op precies vijf weken. Verdrietig hoor, maar ik probeer het positief in te zien: moedertje natuur doet haar werk niet voor niets en in ieder geval lukt het nog om zwanger te worden ;-)).
Voor mijn nieuwe cyclus ben ik inderdaad gaan tellen vanaf de dag van de miskraam. Ik ben gelijk weer in het goede ritme gekomen, want ben vandaag – op dag 27 – weer ongesteld geworden. Wel een beetje teleurgesteld, maar ook wel blij dat mijn cyclus gelijk weer zo netjes is. Wij gaan nu op voor ronde 5 (in juli voor "echt" begonnen)! Ik merk dat deze zwangerschap me veel meer bezighoudt dan destijds bij de eerste. Ik was toen in ronde 1 zwanger, dus moet er helemaal aan wennen dat we er nu langer over doen. Op de een of andere manier ben ik er nu ontzettend mee bezig. We gaan nu een maandje of wat "op goed geluk" zonder kruisjes in de agenda bij de goede dagen (hoewel, die zitten ook in mijn hoofd………). Was jij destijds snel zwanger van je eerste en ben je er nu ook meer mee bezig?
Groet,
Hester