Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23390 Licht Streepje Zwanger

• Auteur

Hoi allemaal,
    Durf bijna niet blij te zijn, maar er is toch echt een lichte (duidelijke) streep zichtbaar.
    Heb direkt mijn man en mijn ouders gebeld, ben nog wel voorzichtig.
    Nu alleen 1 probleem, hoe lang zwanger (als het zo is, ik kan het nog niet geloven hoor!!)?? Had eerst NOD 10/9 , daarna 7/10 en heb toen alleenmaar een kleine bloeding met bruine drap gehad  van max.10-12 uur lang. Ongi of niet??
    Ga eerst maar eens afwachten en als ik inderdaad niet ongi wordt 4 nov. dan test ik nog wel een keertje en bel de dokter.

groetjes
    xx Roos xx

#2868460 Quote

Hallo Roos,

Je zal misschien denken, waar bemoeit die zich mee maar ik zit met ongeveer dezelfde data als jij en in spanning af te wachten. Ik heb via babybrabbel je gegevens ingevult en als die drap   rond de 25ste was kan het de innesteling zijn geweest.
    Waarschijnlijk is die streep (nog) zo licht omdat je behoorlijk vroeg getest hebt maar een streep is een streep dus ik ga je (voorzichtig) feliciteren hoor!

Nu is mijn vraag aan jou, waarom heb je nu al een test gedaan (4 dagen voor je NOD)
    Ik wil zelf ook wel testen maar zo vroeg..ben bang dat ie negatief zal zijn..

Groetjes Marit

#2868461 Quote

Hoi Marit,
    Had afgelopen week nog een aantal "vage" klachten in mijn ogen en had een boek besteld:"zwanger met ouders van nu". Had 's ochtends net tegen mijn man lopen zeuren waar ik last van had en dat ik het zo raar vond, 's middags kwam dat boek met de post en ben ik er in gaan lezen. Hierin wordt per week alles uitgelegd, alle evt. kwaaltjes,  groei van het  eitje/embryo etc. Hoe verder ik kwam hoe meer 'herkenbare" kwaaltjes ik dus tegen kwam. Mijn man zei direkt test nog maar eens, heb dit dus tot vandaag  kunnen  uitstellen en vlgs. de test kun je deze inderdaad al vanaf 4 dagen voor je NOD doen,  zo ongeveer vandaag dus.

groetjes
    xx Roos xx

#2868463 Quote

Hallo Roos,

Was ik nog een keer…
    Vraagt t hemp van je lijf hoor! Wat waren jou kwaaltjes dan en met welke test heb jij getest?

Groetjes Marit

#2868465 Quote

Hoi Marit,

Geeft niet hoor! het is ook allemaal zo verwarrend. Heb o.a. last van misselijkheid, soms zuurbranden (heb ik anders nooit), pukkeltjes op mijn borstkast, zin in jus d'orange (lust ik normaal niet) en last van mijn darmen (luchtig zeg maar….hi hi)

groetjes
    xx Roos xx

#2868466 Quote

Oh ja, test was van Mat care…

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2868483 Quote

Hey Roos,

Nou nog 1 keer dan om het af te leren..hihihi…
    Ik ben moeder van een schitterende dochter en toen ik zwanger was van haar wist ik het, door mijn gevoel, gelijk! Nu heb ik dus precies hetzelfde gevoel en daarbij ook dezelfde kwaaltjes; steken in mn borsten en voller; abonnement op de wc, hogere temp.,koken is mn hobby geworden maar wat ik vooral frapant vind is dat ik nu verzot ben op groenten ( al 26 jaar doe ik er alles aan om ze niet te hoeve eten)

Maar vooral mijn intuitie zegt me dat ik zwanger ben en daar vertrouw in nu dan ook op.
    Ik heb 2 testen in huis via babybrabbel besteld en ik laat ze toch nog even in de kast liggen…wie weet houd mn lichaam we wel voor de gek. Nou ja, ik hoop voor jou (en daar ga ik van uit hoor) dat hij 4 november nogsteeds positief is en dat we elkaar de hand kunnen schudden.
    Fijne avond nog en wie weet spreek ik je nog!

Groetjes Marit

#2868484 Quote

Hallo Roos en Marit

Ten eerste Roos gefeliciteerd!!
    Ten tweede ik herken jullie kwaaltjes vooral die van Roos dat heb ik nu ook al sinds een paar dagen terwijl ik pas volgende week mijn NOD heb.

Groetjes Marjolein

#2868501 Quote

Hallo Marjolein,

Wanneer heb jij je NOD?
    Lekker he die kwaaltjes…
    Denk je dat het deze ronde raak is? Wanneer wil jij gaan testen?

Groetjes Marit

ps door mijn vergeetachtigheid ook vergeten te zeggen dat die kwaaltjes die Roos schreef ook bij mij van toepassing zijn, heb alleen geen pukkeltjes op mn borstkas maar  een paar  in t gezicht (heb ik anders nooit, ook niet rond of tijdens ongi en ik ontdekte gisteren 1 pukkeltje op mn onderarm..als het hier maar bij blijft

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct