Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

23391 Update Voor Dionne Van Hester

• Auteur

Hoi,

Nou, terug van ons midweekje en direct vervelend bezoek: de rode duivels! Wel direct na mijn miskraam van vorige maand een nette cyclus van 27 dagen, dus dat stemt positief.
    Ga wel een klein beetje afstand nemen van het "zwanger worden", want ben er toch wat te veel naar mijn zin mee bezig. Zo lees ik elke dag het forum en zet ik kruisjes in mijn agenda bij de goede dagen. Niet helemaal lekker. Dus nu even een poosje "op goed geluk" zonder dat ik op maandag bedenk, dat het op woensdag echt moet…;-))

Bij jou alles nog rustig qua bezoek?

Ik neem ook wat gas terug voor wat betreft het forum, maar kom zeker nog eens kijken!

Veel succes met zwanger worden!

Groeten,
    Hester

#2868591 Quote

Hoi Hester,

Wat jammer dat de rode duivels gelijk alweer kwamen. Je cyclus is wel goed, dat is een vette plus! Goede beslissing om te minderen. Als je er teveel mee bezig bent lijkt het allemaal veel langer te duren. Ik heb de laatste dagen ook veel minder gekeken op het forum enzo.

Bij mij is er nog niets qua bezoek, heb al wel ruim een week last van buikpijn. Ik verbeeld pijnlijke borsten. Gevoelsmatig is het niet raak deze maand, dus ik wacht af. NOD  is officieel morgen, maar volgens mij heb ik een eisprong gevoeld op donderdag. Als er vrijdag nog geen bezoek is, ga ik eens kijken.

Ook jij heel veel succes, misschien komen we elkaar nog wel eens op het forum tegen. Enneh, geen kruisjes meer  en gewoon plezier hebben samen!

groetjes,
    Dionne

#2868759 Quote

Hi Hester,

Voor als je inlogt een update:
    Vanmorgen toch alvast een test gedaan, ik had er wakker over gelegen vannacht, is het nu wel of niet. Tot mijn grote verbazing ben ik toch zwanger. Ben heel erg blij, maar realiseer ook dat het in een heel pril stadium is. Dus, voor nu netjes eten wat mag en goed voor mezelf zorgen, en dan kijken hoe het verder gaat. Veel meer invloed kan ik niet uitoefenen.

Ik hoop dat het voor jullie  dat je snel goed nieuws hebt! Laat je dat dan weten?

groetjes,
    Dionne

#2868766 Quote

Ha Dionne,

Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Geniet er van en koester het.

Liefs Polla

#2868803 Quote

Hi Dionne,

Natuurlijk hield ik stiekum het forum in de gaten op goed nieuws voor jou!

En nu is het er: ENORM GEFELICITEERD! Wat geweldig!

Ik kan een licht gevoel van jaloersheid niet onderdrukken (raar, ik ken je niet eens, maar toch wel een beetje van het forum…….), maar ik ben hartstikke blij voor je. Ik hoop voor mijzelf dat wij ook snel zwanger zijn en dan laat ik het je natuurlijk weten!

Lekker genieten!

Lieve groeten,
    Hester

#2868936 Quote

Hoi Hester en Polla,

Dankjulliewel! Ik vind het erg leuk dat ik deze felicitaties krijg, we vertellen het namelijk voorlopig nog even aan niemand. Het is ons geheimpje.

En Hester, ik begrijp heel goed wat je voelt. Ik voelde me eigenlijk bezwaard om het aan je te vertellen omdat we de hele tijd samen op dezelfde weg zaten en dat jij bezoek had gekregen. Ik duim voor jullie en blijf alles volgen!

groetjes,
    Dionne

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct