Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24 Jaar En Zwanger Worden - pagina 4

• Auteur
  • Fleurol
    Bijdrager
    #10273487 Quote

25 jaar en toen onverwachts zwanger van de 1e. We hadden het verder wel erg goed voor elkaar qua leven. Zelf had ik het niet erg gevonden om nog een paar jaar te wachten, maar ergens ben ik natuurlijk ook heel blij met onze dochter. Nummer 2 kan nu ook elk moment geboren worden 

Rcl
    Bijdrager
    #10273486 Quote

Ik ben 24 naar 34 weken zwanger 

Het kan als gevoel goed zit en je eenstabiele relatie heb plus wat ik belangrijk vind alles zo goed mogelijk op orde qua thuis zijn voor de baby geen stress qua familie balans hebben en tuurlijk kan dat niet perfect  is ook niet zo bij ons maar dat telde wel mee waardoor ik optimaal geniet van zwangerschap met ondanks de ups en downs die je als zwangere vrouw heb 

TJF
    Bijdrager
    #10273485 Quote

Hoi, ik ben inmiddels 25 en 28 weken zwanger van nr 2. Ik was net 24 toen ik beviel van mn 1e dochter. Mn man was toen 25. Dus allebei best jong, maar ik vind het heerlijk! 

Belangrijkste vond ik dat mn relatie stabiel was en mn financiële situatie. 

Ik hoop dat jij ook snel zwanger mag worden!

Zwaantje
    Bijdrager
    #10273480 Quote

Hi!

Ik ben 23 en mijn vriend is net 30 jaar. Wij gebruiken sinds maart 2019 geen anticonceptie meer en zijn serieus aan de slag gegaan met zwanger worden rond juni. In oktober helaas een mk gehad, maar ik hoop toch echt in 2020 zwanger te raken/mama te worden. Ik ben dan ook 24 jaar.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct