Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24162 Is Het Nou Echt Zo Raar

• Auteur

Hallo mensen!!

Ik ben 22 jaar en ben ook bezig om zwanger te raken.
    Wel merk ik gewoon dat vriendinnen van  mij niet echt op één lijn zitten
    De meeste vriendinnen van mij zijn vrijgezel, of hebben er nog helemaal geen behoefte aan.
    Niet dat het zo is dat ik er dag en nacht mee bezin maar het dwarrelt wel in mijn hoofd hoe heerlijk ik het zou vinden om zwanger te raken.
    Op dit forum is het leuk om te zien hoe meer meiden van mijn leeftijd hiermee bezig zijn, dat voelt wel goed!

Ik wou het even kwijt

Liefs Inanna

#2873845 Quote

Hoi inanna,

Ik heb ook spw gedaan en werkte op een kdv. toen mijn 2e geboren werd heb ik nog een poosje doorgewerkt, maar ik moest ook een stuk rijden en het ging me tegenstaan.
    Nu ben ik in mijn eigen huis aan het werk als gastouder voor 3 dagen in de week.
    Toch met mijn werk bezig en thuis bij mijn eigen kids.
    Groetjes

#2873804 Quote

hoi hoi,

bij ons is dat ook het geval. maar ze kunnen je ook voor de gek houden natuurlijk. wij hebben het ook aan niemand verteld dat we bezig zijn voor een kleine hummel. dus misschien zit je er wel naast hoor! ik vind het wel fijn dat er op dit forum veel meiden zijn van dezelfde leeftijden. ik ben namelijk 24 en mijn vriend is 23. we zitten in ronde twee. zit nu op dag 51. ben dus al bijna 3 weken over tijd. en ook al drie keer negatief getest. ik denk dat ik gewoon een enorm lang cyclus heb deze ronde. maar ik wordt er wel zenuwachtig van. voor de zekerheid ga ik ff met de huisarts bellen…

succes met zwanger worden…

xx dd

#2873805 Quote

hallo, ik ben 24 en heb ook al een dochter van 4 jaar en mijn eerste kindje had ik al op mijn 18de zelf voor gekozen samen met mijn man, ( helaas dood geboren), maar ik vind dat jezelf voelt of dat je er klaar voor bent en of je nou 18 20 of 30 bent je voelt dit zelf!!! en niemand heeft er iets mee te maken!! veel succes ,
    groetjes wendy

#2873813 Quote

Leuk om te horen dat er meer mensen zijn in hetzelfde schuitje!
    Toen ik nog niet van deze forum afwist dacht ik echt dat ik de enige was die me bezig hielt met zangerschap van mijn leeftijd.
    maar nu ben ik erachter dat het wel wat anders ligt

hoe combineren jullie eigenlijks werk? school?? of zijn jullie huisvrouw??

Liefs Inanna.

#2873816 Quote

Hoi,

Ik werk niet meer, want ik wilde voor mijn zoontje zorgen.
    Nu zitten we in een situatie dat ik waarschijnlijk 1 a 2 dagen moet werken, maar dat is maar voor een jaartje en dan gaat de kleine naar opa en oma.

Groetjes

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2873818 Quote

hoi hoi ,

was ik ook weer!
    Ik zou ook nog heel graag willen werken als ik zwanger zou raken. niet vaak, maar ik zelf dacht idd ook aan 1 of 2 dagen in de week.
    ik heb net mijn spw4 afgerond en wou nu een opleidingen beginnen voor kraamverzorgster. maar jemig dit is moeilijk zeg! Ik zou dan wel een baan hierin kunnen krijgen maar dan in denhaag utrecht. dat is veels te ver weg voor mij.
    Nu loop ik een beetje vast want ik wil zograag iets doen maar ik weet niet meer wat..snik snik..
    blijven hopen 🙂

Liefs Inanna.

#2873819 Quote

Hoi,

Ik was 18 toen ik zwanger was en net 5 dagen 19 toen onze dochter werd geboren!
    Ik ben nu bijna 21 en we zijn alweer bezig voor de 2de!
    Mijn vriendinnen zijn er ook echt niet mee bezig maar het heeft zoveel voordelen om vroeg kinderen te hebben!

Succes!

#2873832 Quote

hoi hoi …….

ik ben ook 22 en ben nu 3 maanden bezig met me mannetje …….voor een klein wondertje     ik vroeg in het begin ook wel af of ik niet te jong was maar toen ik hier kwam   tussen al die super vrouwen   voelde ik me eigen gelijk een heel stuk beter hun zeiden gewoon tegen mijn als jij er klaar voor ben moet je het gewoon doen en niet naar al die anderen kijken als dit jou wens is moet je er voor gaan …. dus ik wens je heel veel suc6 meid …..

groetjes tamara

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct