Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24165 Buikpijn

• Auteur

hallo dames,   ik heb een vraagje voor jullie, ik moet zaterdag ong worden maar nu heb ik 10 dagen al pijn in mijn rug en buik??? ik heb 29 dec een echo gehad voor mijn eitje te controleren hoe groot het was en het stond dus op springen !! en 1 jan voelde ik een ontzettende steek in mijn buik aan de rechterkant ( mijn eitje zat ook in de rechtse eileider!!) dus wij klussen natuurlijk , maar nu is mijn vraag wie heeft er dit ook meegemaakt al zo'n lange tijd " menstruatieklachten" en dan misschien toch zwanger zijn , ik weet het niet ik denk zelf maardat ik weer ong word net zoals de afgelopen 22 maanden!!! ik krijg vrijdag weer een echo om te kijken of er dan toch iets is ingenesteld?? heb vandaag ook bloed moeten laten prikken voor het progesteron , dus dan hoop ik vrijdag meer te weten, maar ik hoop dat iemand mij een beetje kan helpen ,
    groetjes wendy

#2873842 Quote

Wat spannend allemaal!!! Ik had ook een dikke week last van buikpijn….maar helaas , maar dat zegt natuurlijk niks over jou situatie. Heel veel suc6 vrijdag! Liefs Lientje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct