Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24166 Eisprong Gevoeld

• Auteur

Hallo allemaal

Volgens mij heb ik gisteravond mijn eisprong gevoeld, heb dit nog nooit zo bewust meegemaakt.  Ik voelde  steken in mijn rechteronderbuik, net of je ongesteld gaat worden.  We hebben gisterochtend nog geklust dus wie weet is het raak.
    En wat ook raar was is dat ik afgelopen nacht heel eng gedroomd had, werdt een aantal keer wakker ervan en droomde daarna gewoon weer verder. Dit heb ik normaal nooit.
    Die hormonen maken je helemaal gek.

Maar ik hoop echt dat het raak is.

Groetjes Marjolein

#2873814 Quote

hoi marjolijn!

Ja het kan idd wel kloppen dat jij je eisprong hebt gevoeld, dit voelt als beginnende menstruatie pijn.
    Ik hoop het ook voor je dat het raak is!!! Hou je ons op de hoogte

Liefs Inanna.

#2874080 Quote

Hey Marjolein,

Was al benieuwd of je deze ronde ook weer op het forum zou zijn.
    Zijn allemaal nieuwe namen maar de jouwe zie ik hier (net als mezelf…:S) al een paar maandjes.
    Leuk he dat je je ei hebt ontdekt.
    Hoop dat de mijne zich ook eerdaags aankondigd.
    Ben nu met de ovulatietesten begonnen.
    Hoeveel dagen zat jij de vorige keren?
    Ik nu de laatste 2x 36 dagen :S
    Lijkt er op dat we deze keer weer zoiets krijgen.

Succes!!

Groetjes mamaloe

#2874113 Quote

ja, voelt idd al ongipijn, aan één kant.
    Succes met wachten, spannend hoor!
    daantje

#2874185 Quote

Hoi Mamaloe en de rest

Ik zat de vorige cyclus op ongeveer 4 en halve week, ben een beetje de tel met de dagen kwijt omdat ik telkens eerst wat bruin bloed heb dan een dag niks en dan rood bloed.
    ik ben benieuwd of het deze ronde raak is maar ik denk het niet want zondag voelde ik inderdaad iets rechts onder in mijn buik, maar dinsdagochtend had ik veel slijm in mijn onderbroek dus ik weet het niet meer en aangezien we zondag voor het laatst geklust hebben zal het wel niks worden.
    Ook heb ik het gevoel dat ik weer blaasontsteking heb want ik moet heel veel plassen.

Hou me op de hoogte.

Marjolein

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct