Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24167 Nieuw Op Het Forum En Een Aantal Vraagjes

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum…. Ik zal eerst iets over mezelf vertellen. Ben 28 jaar en mijn kinderwens wordt steeds heftiger. Gelukkig denkt mijn vriend er ook zo over ;).
    Ik slik nog wel de pil, maar de bedoeling is om daar halverwege dit jaar mee te stoppen. Zit nu heerlijk allerlei verhalen te lezen en informatie op te zoeken. Ik heb 2   vraagjes aan jullie:

Ik kom hier op het forum heel vaak de afkorting NOD tegen… misschien een beetje stom, maar ben nog niet achter de precieze betekenis gekomen.

Ten tweede een vraag over de vele tijdschriften die aangeboden worden. Welk tijdschrift is voor mij aan te raden om informatie in te winnen over het zwanger worden/zijn. Ouders van nu of het tijdschrift Kinderen? Wie weet het grootste verschil tussen deze 2?

Aan iedereen heel veel succes om zwanger te worden en ik kijk uit naar jullie antwoorden!

#2873825 Quote

hoi hoi …

WELKOM   op dit forum !!!!!!! nod betekend niet ongesteldheids dag ……..en over de tijdschriften ………..ik zou het niet weten want ik lees ze allebei niet…. sorry…
    maar leuk voor jullie dat jullie gaan stoppen halverwegen dit jaar ….spannend hoor..ik duim voor jullie

groetjes tamara

#2873827 Quote

Hey.

Welkom op het forum.
    Wat spannend dat jullie over een tijdje ook zwanger proberen te worden.
    Ik denk dat een heleboel al van te voren informatie in gaan winnen, alvast je een beetje voorbereiden is helemaal niet zo gek.
    Het afkorting NOD staat voor Niet Ongesteldheids Dag, dus de dag die je ongesteld moet worden, maar het eigenlijk niet wil zijn omdat je hoopt zwanger te zijn.
    En op de vraag over de boekjes, tja, ik denk dat het niet zo veel uit maakt wat je leest, tis maar net welke je zelf het prettigste vind om te lezen. Ik zelf vind kinderen net iets leuker
    Het tijdschrift Ouders Van Nu krijg je ook gratis als je zwanger bent….hihi (misschien leuk om te weten).

Succes met het in winnen van je informatie!
    En vragen zijn nooit stom, dus vraag maar raak hoor.

Groeten van Miena.

#2873836 Quote

Hoi Daantje,
    Dus over een tijdje ook spannende tijden voor jou! Ik moest zelf eerst ook uitzoeken wat nod was hoor, dus dat geeft niks. Ik wens jullie alvast suc6! Liefs Lientje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct