Hallo allemaal!! 
Ik zal me eerst even voorstellen. Mijn naam is Chantal, 29 lentes 'jong' (haha) en woon samen met mijn vriend van 41 in Zuid-Limburg. Ik zit al maaaaaaaaaaaaaanden mee te lezen op dit forum, maar vond dat het nu toch es tijd werd om mijn frustraties erop te gooien. Lees en huiver.. haha.
Sinds een tijdje (zo'n anderhalf jaar denk ik…) beginnen bij mij de hormonen op te spelen dat ik ook wel heeeeeeeeel graag een kleintje zou willen. Ik heb het er al vaker met mijn partner over gehad en hij reageert altijd positief "als jij dat wilt, dan moet je stoppen". Hij staat er helemaal achter (heeft zelf al een zoontje van 12 jaar..).
Ik weet ook niet wat ik mezelf aan doe, maar iedere keer slaat die twijfel weer toe. Gek word ik ervan!! Is dit wel de juiste tijd…. moeten we niet nog twee jaar wachten (mijn vriend is begin 2006 een eigen zaak begonnen). Ik ben nog bezig met een makelaarsstudie welke ik eind dit jaar verwacht af te ronden. Wonen we niet te klein (twee slaapkamers, niet zoveel bergruimte en een kleine tuin). Kunnen we 't wel betalen…
Pfffffff, ik weet het: sommige van jullie zullen me voor gek verklaren en me adviseren er gewoon voor te gaan.
Mijn vraag is echter of ik de enige ben die allerlei gekke dingen in het hoofd haalt of dat jullie dit allemaal hebben gehad (in meer of mindere maat…).
Gisteravond heb ik zo'n 3,5 uur op internet zitten lezen over zwanger worden, zwanger zijn en alles wat daarbij komt kijken. Zelfs vannacht erover gedroomd!
Nou meiden, alvast bedankt voor jullie reacties. Misschien ben ik toch nog niet zo gek als ik zelf denk, whahaha.
Liefs,
Chantal