Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24171 4e Ronde Eerste Kindje

• Auteur

Hoi,

Wie zitten er allemaal in de 4e ronde voor de eerste?
    Ik hoor er sinds vandaag bij:   zijn gekomen, helaas..
    Ik ben 33 en probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar stiekem is het toch weer een teleurstelling wanneer het weer zover is. Fijn dat er een forum is waar je "lotgenoten" kan vinden!

#2873855 Quote

ja ik hoor er ook bij!
    Nod tussen 27 jan en 4 feb.
    Ronde vier eerste kindje.
    Ik ben 23 overigens en mijn vriend 30 (bijna 31).

xxx

#2873885 Quote

Natuurlijk stom van mij, maar ik ging er eigenlijk helemaal van uit dat ik het de eerste of tweede ronde wel raak zou zijn! Dat kwam omdat al mijn vriendinnen  inderdaad zo snel zwanger zijn geraakt! Nu realiseer ik mij dat er een o.a. een flinke dosis geluk bij komt kijken…
    Vind het wel een leuke, spannende tijd..

groetjes Em

#2873905 Quote

Hoi Embe

Ik zit ook in de 4e ronde voor het 1e kindje.
    We zijn nu al wel voor de 6e maand bezig, dus tja ik hoop ook op heel veel geluk .

Ik ga voor ons allemaal duimen!!

Liefs Jessy

#2873961 Quote

Hoi iedereen!!

Ik zit ook in de 4de ronde voor mijn eerste wondertje. Ik heb donderdag mijn nod, maar heb het gevoel dat het deze keer raak is. Mijn tepels zijn een stuk donkerder en s'morgens voel ik me niet zo best.Heb ook niet het gevoel dat de r.d. gaan komen. Nu hopen dat mijn gevoel goed zit. Ik had ook lange ronde's 32-39-38 en deze zit op 35. Dat weet ik omdat ik ben gaan temperaturen. De dokter was bang dat ik geen eisprong had door de lange cyclussen. Vind het ook wel prettig, want weet nu op welke datum de r.d. zouden komen. De eerste twee maanden was het elke keer maar naar de wc lopen om te kijken. Hopelijk hebben we met z'n allen snel goed nieuws

groetjes mo

#2874101 Quote

Ik zat tot vandaag ook in ronde 4 voor ons eerste kindje maar ben zojuist ongie geworden dus op naar ronde 5….. jullie allemaal nog succes voor deze ronde!

X Ruby

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2874103 Quote
    quote: mo123 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-01-2007 17:24:56'));

Hoi iedereen!!

Ik zit ook in de 4de ronde voor mijn eerste wondertje. Ik heb donderdag mijn nod, maar heb het gevoel dat het deze keer raak is. Mijn tepels zijn een stuk donkerder en s'morgens voel ik me niet zo best.Heb ook niet het gevoel dat de r.d. gaan komen. Nu hopen dat mijn gevoel goed zit. Ik had ook lange ronde's 32-39-38 en deze zit op 35. Dat weet ik omdat ik ben gaan temperaturen. De dokter was bang dat ik geen eisprong had door de lange cyclussen. Vind het ook wel prettig, want weet nu op welke datum de r.d. zouden komen. De eerste twee maanden was het elke keer maar naar de wc lopen om te kijken. Hopelijk hebben we met z'n allen snel goed nieuws

groetjes mo

Hoi Mo, mag ik je wat vragen? Hoe kan je nou geen eisprong hebben maar toch ongesteld worden? Al heb je een lange cyclus, als je ongesteld word dat is de eisprong toch geweest?? Of heb ik het helemaal mis? Vroeg het me af omdat ik vorige ronde ook op 35 dagen zat….Liefs Fleur

#2874133 Quote

Geinig… Zijn ook in de '4e ronde van de 1e' en bijna niemand weet het nog. Vandaar dat het ook een beetje vreemd voelt om het zo op te schrijven…

Raar om te lezen dat anderen precies in dezelfde 'fase' zitten.

Heb altijd gezegd dat het bij ons niet direct de 1e keer raak zou zijn. Is ook wel gebleken, maar toch steeds hoop… Dacht nog even 3x scheepsrecht, maar nee…

1e Cyclus was 18 dagen, de 2e 42 dagen en de 3e 29 dagen. Geen pijl op te trekken dus (nog).

Gaan rustig verder met 'klussen' en gaan maar eens met de thermometer aan de slag. Ben er wel van overtuigd dat hoe meer gespannen je er mee bezig bent, hoe minder snel het raak is. Duzz…, ga weer vrolijk en relaxed verder.
    (Als het deze x dan maar WEL lukt!… HAHA! Kan niet wachten!)

Succes allemaal! Groeten uit Emmen.

#2874220 Quote

Ja hoor , wij ook, sinds dinsdag.
    We gaan met goede moed aan ronde 4 beginnen. hihi
    Ik ben 26 en mijn man is 32.
    Ik heb me echt voorgenomen er deze keer niet zo veel mee bezig te zijn als de vorige keren. Geen idee of het lukt, het is ook zo leuk en spannend!

Groetjes!
    Brinn

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct