Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24172 Eisprong

• Auteur

heey allemaal

ik ben voor het laatst 3 november ongie geweest en daarna niet meer, ik heb een hele onregelmatige cyclus, maar nu had ik vanmorgen heel erge buikpijn links en pijn onder in mijn rug, en heel misselijk, en nu heel veel slijm (doorzichtig) zou het de eisprong zijn?
    ik denk het wel , want nu is de pijn weg en niet meer misselijk, we hebben zaterdag voor het laatst sex gehad, moet ik nu vanavond weer? wat zeggen jullie!! ik doe het maar gewoon kan geen kwaad he

groetjes kim

jullie allemaal succes

#2873858 Quote

lijkt idd op een eisprong ja, enneh kan nooit geen kwaad om nog eens te klussen

#2873866 Quote

klinkt inderdaad als een eisprong!
    fijne avond

#2873933 Quote

heey meiden

bedank voor jullie reactie, nou het was een leuke avond hoor !!!
    Ik ben benieuwd of het daarwerkelijk ook de eisprong is geweest, ik denk het haast wel want als ik ging plassen hing er gewoon een dikke lange sliert   (sorry voor de vieze details) haha  en met al die klachten erbij, maarjah nu is het afwachten he! ik hoop dat ik niet ongesteld word over 2 weken en anders moeten we weer verder en dan waarschijnlijk doorgestuurd omdat we al een jaar bezig zijn en pas 4 ongie ben geweest en ook niet zwanger. Ik hoop dat het niet zover hoeft te komen!! en dat ik deze maand een geluksmaand mag noemen.

liefs kim

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct