Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24175 Help Ik Word Gek

• Auteur

hoi meiden,

ik zit met het volgende. misschien vinden jullie het wel een hele stomme vraag. het is namelijk zo. ik vraag me wel eens af : moet je eerst ongi worden voordat je weer een eisprong krijgt. we zitten nu in ronde twee. mijn eerste eggi ongi was op dag 33. nu ronde twee inmiddels dag 51. vandaar mijn vraag ! het duurt me allemaal te lang zo. ik heb namelijk ergens gelezen dat je elke maand een ei krijgt. maar volgends mij moet je dan wel eerst weer ongi zijn geweest! of niet. anders heeft het klussen niet zo veel zin om zwanger te raken dan he…

ik hoop dat iemand van jullie advies heeft. ik ga namelijk woensdag naar de huisarts,maar ik durf deze vraag eigenlijk niet te stellen…. snappie! alvast bedankt meiden.

succes met zwanger worden allemaal.

xxdd

#2873909 Quote

hoi dromertje

waarom zou je het niet aan je huisarts vragen.
    er bestaan namelijk geen domme vragen!

ik weet het niet zeker, maar ik dacht ook dat je eerst ongesteld moest zijn geworden, want dan maakt je lichaam zich toch klaar voor je eitje?
    ik hoop dat iemand het wel zeker weet…

groetjes Carina

#2873910 Quote

He dag droomertje!!

Als ik het goed begrijp ben je 1 keer ongie geworden na 33 dgn en nu na 51 dgn nog niet?? Dan kan het zo zijn dat je gewoon een ei hebt gehad en nu zwanger bent, maar het kan idd ook zo zijn dat je lichaam een cyclus overslaat. Vlgs mij kan je wel ongie worden maar geen ei hebben, zo is dat toch ook met de pil??
    Je hoeft je toch helemaal niet te schamen voor deze vraag!!!!! Ik zou het zelfs ook niet zeker weten, en ben erg benieuwd naar het juiste antwoord.
    Hopelijk ben je zwanger!!!

xx Puckylief

#2873911 Quote

hahaha zie je meteen al 2 reacties!!!!!!

Ik dacht dat je ongie werd omdat de innesteling niet heeft plaatsgevonden. Dus id periode van je ei is je baarmoeder optimaal,je slijmvlies extra dik voor het innestelen, lukt het niet dan wordt je baarmoeder weer schoongemaakt door een ongie.

maar goed ik weet het natuurlijk ook niet zeker!!!

xx puckylief

#2874023 Quote

hoi mieden,

ik kom net bij de huisarts vandaan.

ik heb hem wel gevraagt of je eerst weer ongi moet worden voordat je weer vruchtbaar bent.

hij zei: dat je elke maand een eisprong moet hebben. maar dat je door die lange cyclus niet weet wanneer. en al helemaal niet als je net bent gestopt met de pil. je hoeft dus niet eerst ongi te worden. het is alleen lastig om nu uit te rekenen wanneer je nu je vruchtbare peroide hebt. ovulatietesten heeft nog geen zin. omdat je cyclus eerst meer op gang moet komen…

verder kon ik deze week mijn urine bij hem brengen.zodat hij een test ging doen. deze test schijnt ergens anders gevoelig voor te zijn.dan die wij allemaal kopen bij de drogist. maar waarop, geen idee!! ik hou jullie op de hoogte…

xx dd

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct