Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24176 Wachten Wachten En Nog Eens Wachten

• Auteur

Mijn vriend en ik wachten nu al zolang op een bezoek bij de uroloog.
    Nu moeten we nog wachten tot de 18e word er gek van.

Weet hier iemand wat er bij een eerste bezoek te wachten staat???

Mijn vriend is nu ook gestopt met roken 2 weken.
    En ik 15 weken.
    MIsschien dat het zwanger worden nu beter gaat ?

Liefs Inge

#2873921 Quote

Hoi Inge,

Wij zijn ook bij een uroloog geweest.
    Bij ons (bij mijn man) deed hij wat kleine onderzoekjes om te kijken of hij niks vreemds voelde enzo.
    Of het allemaal voelt zoals het hoort te voelen.
    We stonden met 5 min. weer buiten. alles was goed.

Liefs van Nathalie.

#2873932 Quote

Hoi inge,
    Wij zijn eind oktober voor het eerst bij de uroloog geweest ivm het vermoeden van verminderde zaadkwaliteit wegens operatie aan niet-ingedaalde bal. Mijn man heeft toen een echo gehad om te kijken of de zaadleiders aanwezig zijn en om te zien of er geen spataderkluwen aanwezig was. Verder moest hij nog 2x een zaadonderzoek laten doen en het bloed is nog onderzocht op hormoonwaarden.
    Bij mijn man bleek het aantal zaadcellen sterk verminderd, beweeglijkheid was wel goed. Hormoonwaarden waren niet oke, daarvoor hebben we nog doorverwijzing naar de internist gekregen (over 2 week) . We hebben  ook doorverwijzing gehad naar de gyn, waar mijn cyclus in dec is onderzocht en ik heb een baarmoederfoto gehad.   Bij mij bleek alles oke, vandaag wordt een opwerktest gedaan van het zaad voor IUI, en als na opwerking meer dan 1 miljoen cellen overblijven, mogen we de volgende cyclus beginnen met IUI. Dit was zo'n beetje hoe het bij ons is gegaan, vanaf de uroloog totaan nu toe.
    Wens jullie heel veel succes toe en een snelle zwangerschap
    Groetjes,
    Judith

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct