Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24177 Nieuw

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik heb nu ook maar een profiel aangemaakt. Ik ben Eef en ben 20 (bijna 21) ben  nu  net met ronde 3 begonnen voor ons eerste kleintje.
    Veel mensen zeggen dat ik nog veel te jong ben voor kinderen en dat ik eerst moet leven en zo bla bla…..
    Wat vinden jullie ervan???
    Ik lees al een tijdje al die berichtjes van jullie op de site en het lijkt me gezellig om mee te doen.

Heel veel succes allemaal met zwanger raken allemaal

Liefs eef

#2873924 Quote

Hoi Eef,
    Er zijn hier een heleboel jonge aanstaande moeders, dus je bent hier niet alleen. Je moet doen wat goed voelt! Leuk dat je mee komt kletsen!!! Liefs Lientje PS Er is ook een discussie geweest, maar die staat denk ik al op een andere pagina, moet je even zoeken. Is denk ik voor jou wel leuk om te lezen.

#2873926 Quote

Hoi Eef,

Ik heb het al even voor je opgezocht en vooraan geplaatst.
    Titel: Het lijkt wel of hier allemaal jonge moeders zijn.          

Ofzo iets… Liefs Lientje

#2873927 Quote

Hoi eef

Je moet doen wat je gevoel je aangeeft. De ene is er eerder klaar voor als de ander om moeder te worden. En met een kleine kan je ook nog zat leuke dingen doen.

Ik was ook 20 toen ik aan de erste begon en 21 toen onze Luke geboren werd.
    Ik heb er altijd van genoten. Ik ben nu 22 en aan het klussen voor de 2de, we zitten nu in de eerste ronde. 16 Jan is mijn NOD dus het word spannend!!

Groetjes cares

#2873931 Quote

Hai meiden,

Ik ben 31 en herken de reacties uit jullie omgeving van 10 jaar terug. Ik kreeg op mijn 21e de "drang" om mama te worden, maar toenmalige vriend was er niet aan toe. Iedereen in mijn omgeving wist dat ik er aan toe was en kreeg ook alleen maar commentaar "te jong" "eerst genieten" "je hebt tijd zat" en meer van die onzin.
      op mijn 23e werd mijn leven en ik instabieler en was ik niet met kindjes meer bezig. wilde ze wel heel graag maar de juiste "ingredienten" ontbraken. Inmiddels 10 jaar later is iedereen die mij die suffe commentaar gaf mama, papa, opa of oma. En ik ben nog steeds geen mama geworden helaas. En 31 december zei zelf 1 van die commentaar mensen: "ik dacht dat jij jong moeder wilde worden?!"  
    HUH?!
    Het is nooit goed voor de  omgeving.  
    Volg je gevoel en als je leven zo is ingericht dat je er met een gerust hart een kindje in kunt grootbrengen, DOEN!

Echt, leeftijd heeft er niets mee te maken! De kinderwens is een prachtig oergevoel die jou en je partner aangaat en verder niemand anders!

Dikke kus, Annette

#2873960 Quote

Hoi eef!
    Ik ben zelf 23, ook best wel jong. Wij gaan nu ook voor de eerste. Wel raar, want in onze vriendenkring zijn er bijna geen babies. Toch hadden mijn vriend en ik het 'gevoel'. Zomaar ineens was het er! Mijn vriend is 25 en heeft jaren geroepen helemaal geen kinderen te willen! Een paar maanden geleden kwam hij thuis en begon er in een keer over. Na lang nadenken toch besloten er voor te gaan! Dus als je inderdaad het kindje alles kan bieden wat het nodig heeft en je weet dat je er klaar voor bent, waarom niet?!
    Succes!
    Caroline

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2873962 Quote

Hoi,

Ik ben ook 20 en bijna 21 in maart wordt ik 21.
    Wij zijn nu bezig voor nummer 2 dus je bent echt niet te jong!!!

Succes!!!

Groetjes Annemarieke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct