Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24179 Zwangerschapstesten

• Auteur

Hoi meiden,

Ik heb een hele goedkopen site gevonden voor zwangerschapstesten.
    http://www.matcare.comMat Care Zwangerschapstest Midstream 3 Stuks
    Ze hebben hier al 3 zwangerschapstesten voor 3,99 euro!!!
    En ze hebben al hele gevoelige testen voor 7,49 euro!!! ( er staat bij dat het mogelijk is om deze al vier dagen voor je NOD te gebruiken) ……..maar ja het veiligste is natuurlijk altijd op je NOD.
    Ik heb de gevoelige testen bestelt dus ik ben benieuwd…. Ik laat het nog weten hoe het gelopen is. Mijn NOD is op 16 januarie dus het wil zeggen dat ik dan al de 12de kan testen.

Groetjes Caressa

#2873938 Quote

Dat is inderdaad niet duur, bedankt voor de tip. Liefs Lientje

#2873957 Quote

hoi dames,

over deze testen heb ik vorige week een topic geopend, ik baal dat ik vijf van deze in huis heb.
    Deze hebben meerdere malen een posi test gegeven, terwijl ik wel gewoon ongesteld werd.
    Op http://www.babybrabbel.nl kun je deze testen ook kopen voor 1,95euro en heb daar op het forum gelezen dat deze testen bij meerdere vrouwen positieve testen hebben gemaakt, terwijl ze toch gewoon ongi werden.
    Ik vertrouw deze testen niet, dan maar wat duurdere testen!
    Deze testen zijn midstreamtesten van Romed.

Gr. wy2006

#2873959 Quote

hoi hoi

Ik heb ze al bestelt dus ik laat jullie weten wat het resultaat is.
    Als het echt zo is dan moeten ze die dingen van de markt halen!!!!

groetjes

#2873963 Quote

Hoi Meiden
    Ik heb de matcare testen ook besteld….. negen stuks voor 15 euro en heb er 1 geprobeerd…maar (helaas) negatief….. is voor mij ook de eerste keer dus hoop dat ze wel werken…

#2873969 Quote

Hoi hoi,

ook ik heb die aanbieding 3×3 testen voor 15 euro van matcare.
    ik heb vandaag mijn nod… nog niet ongi geworden maar ook
    nergens "last"   van…   dus wacht nog een paar dagen af.
    hoop wel dat de testen goed zijn..

Succes allemaal!!!

Liefs, Bianca

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2873984 Quote

het kan toch niet zo zijn dat je niet op die testen kunt vertrouwen.
    Dat ze het njiet altijd goed hebben.. oke, maar erg ombetrouwbaar….

ik overweeg een paar testen in huis te halen. mochten we ze nodig hebben, hoeven we niet hals over kop naar de drogist.

welke raden jullie aan?
    zijn de duurste ook de betrouwbaarste?

groetjes Carina

#2873998 Quote

Hoi!

Ik heb ook de testen van Matcare in huis. Ik had in mijn vorige ronde een paar dagen na mijn nod ook een test gedaan met als uitslag een heeel licht streepje. Helaas werd ik als nog een paar dagen later ongesteld…. kan me niet voorstellen dat het een miskraam is geweest. Ik verloor niet erg veel bloed en had ook geen erge buikpijn….dus ik ben ook van mening dat die testen van Matcare niet altijd kloppen….. als ik weer heel vaag streepje test, dan gooi ik er daarna een duurde/betere tegenaan…..

Maar hoor ook veel goede verhalen over deze testen… het is een raar verhaal!

Succes allemaal!

Liefs Fleur, 2e ronde 1e kindje

#2874089 Quote

Hallo allemaal

Nou ik kan uit ervaring spreken ik heb testen gedaan en bleek al 5 maanden zwanger te zijn dus niet alle testen zijn te vertrouwen. En de laatste test heb ik gehaald bij mijn Apotheek die weliswaar 1 test 7.95 euro kost maar wel betrouwbaar. Al die goedkope en nieuwere testen nou ik weet het niet. Ik heb nu pas geleden ook een test gedaan. Me vriend had hem gehaald en dat was er eentje die heb ik nog nooit gezien. Een nieuwe test daar moet je een stok in de urine houden en het rondje moet je dan in het schermpje met een rondje dat open is indrukken en de test is dat ik niet zwanger.

En morgen moet ik naar huisarts en waarschijnlijk ben ik wel zwanger want je voelt het gewoon. De symptomen gewoon moe slaperig misselijk me eerst dag van me laatste menstruatie was op 7 december 2006 dus.

Dus meiden niet alle testen zijn ok vooral de aller goedkoopste

Ga liever dan naar de huisarts

Liefs margreet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct