Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24184 Test

• Auteur

test

#2873943 Quote

Sorry, moest even testen hoe het precies werkte hier…

Maar ik ben dus Vaya, en moeder van een zoontje van ruim 2 jaar oud. Ben zelf net 30 geworden.
    En wij willen een broertje of zusje voor hem!!!

Ik ben eind nov. gestopt met de pil, en de eerste 'normale' mentruatie zit er alweer op.
    Mijn eerstvolgende NOD is op 19 januari.
    Maar het vreemde is..dat ik voorheen (vorige maand en voor mijn eerste kindje) altijd adhv mijn cervix-slijm kon vaststellen wanneer mijn vruchtbare periode was..
    En deze maand blijft het slijm (sorrysorry voor 't praatje) dus uit!
    Misschien moet mijn cyclus ook nog op gang komen, ben ook nog maar net gestopt. Maar ondanks een eerste kindje, raak ik toch weer wat onzeker.

Hoe is dat bij jullie?? Wel/geen slijm??

#2873947 Quote

hoi vaya

ik kamp een beetje met het zelfde probleem
    als sinds maart 2006 geen anticonceptie meer en eigenlijk elke maand veel slijm
    nu dag 15 nog niet veel
    ik zat ook al te piekeren
    of toch een hele late eisprong of ongemerkt voorbij gegaan
    moglijk geen iesprong

wie kan ons helpen??

xx

#2873949 Quote

Ik heb aan de hand van een test op babybrabbel gekeken wanneer mijn vruchtbare periode is!
    Daar kan je ook een digitale zwangerschapstest doen kan je zien hoeveel kans je hebt om zwanger te zijn!
    Je moet dan de laatste nod invullen en wanneer je gemeenschap heb gehad de berekenen hun hoeveel kans je hebt op een zwangerschap!

Groetjes Annemarieke

#2873950 Quote

dat heb ik ookal eens gedaan maar ik vind het een   beetje misleidend
    die kans berekening houdt niet rekening met langere cyclus, wel geen eisprong, goed of zwak zaad ed

maar hebben meer vrouwen soms geen cervix slijm rond eisprong?

xx

#2873991 Quote

Dat vroeg ik me dus eigenlijk ook af..of je een eisprong kunt hebben, zonder het hebben van cervix-slijm.

In principe heb ik een regelmatige cyclus van 28 dgn, en dan is dat hulpmiddel van babybrabbel idd handig…maar vond het gewoon raar dat ik nu deze maand geen slijmverlies had.

Afwachten tot nod dan maar…

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct