Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24185 Nieuw

• Auteur

dag meiden,

ik ben nieuw op dit forum, en hoop wat steun en info te krijgen van 'lotgenoten'. mijn vriend en ik zitten nu in de tweede ronde voor ons eerste kindje, erg spannend allemaal!!!
    Ik heb mijn NOD donderdag de 11e, overmorgen dus! Ik begin inmiddels alweer erg zenuwachtig te woren. zou het wel, zal het niet? zijn er nog meer die zich op dit moment zenuwachtig maken?     Ik zou het leuk vinden ervaringen te delen!
    caroline, 23 jaar

#2873958 Quote

Hoi lotgenoot,

Ik ben 22 jaar en bezig  voor ons tweede kindje 1ste poging. Mijn NOD is de 16e en  het is weer spannend!!!!!!
    Ik ben benieuw!!! We duimen voor je

groetjes Caressa

#2873967 Quote

hoi caroline!

nog even afwachten dus!
    wij zitten ook in ronde 1 voor ons eerste kindje.
    .
    mijn nod is hoop ik 28 januari. dat zou betekenen dat ik een normale cyclus heb

groetjes Carina

#2873992 Quote

hoi meiden,

ik ben dd. en wij zijn bezig met ronde twee.zit al op dag 52. en nog steeds niet de red.devils. te bekennen. heb al drie negatieve testen gehad.en durf nu eigenlijk niet zo goed meer te testen. want ik denk dat deze cyclus gewoon enorm lang is deze keer. hoop het natuurlijk niet!! en dat ik toch nog positief ga testen,maar dat ziet er niet naar uit. ik ga voor de zekerheid morgen ff langs de huisarts.misschien dat hij me van deze onzekerheid af kan helpen…

jullie ook veel succes met zwanger worden. wie weet wordt 2007 ons jaar!!

xx dd

#2874028 Quote

he dagdromer!

Ik hoop ook dat 2007 ons jaar wordt! We hebben iniedergeval nog ff de tijd! (hopelijk duurt het niet zo lang!)
    Ik heb morgen mijn NOD en ben van plan vrijdag te testen, ik heb nog helemaal geen menstruatieklachten, dus als bij mij de test negatief is, heb ik ook een lange cuclus. BALEN! Laat me dan maar gewoon ongesteld worden, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben!
    Succes meid, bij de huisarts, ik hoop voor je dat de testen prut zijn!!!!
    liefs Caroline

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct