Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24190 Welke Aposklachtenapos Hebben Jullie Rond De Eisprong

• Auteur

Hoi! Hier ben ik weer, met alweer een vraag…..

Als ik mijn cyclus ruim aan hou heb ik tussen 23 jan en 30 jan mijn NOD. Het kan dus zijn dat ik rond vandaag mijn eisprong heb, dit weet ik dus niet zeker, omdat mijn cyclussen niet regelmatig zijn geweest (1e 11 weken, 2e 5 wkene) Vandaar dat ik het maar ruim hou! Nu heb ik sinds gister een 'ongi' gevoel, wat vandaag erger is geworden. Ik heb krampjes en steken in mijn buik, zware benen, puistjes…., iets bollere borsten en beetje last van mijn tepels….gewoon als of ik het moet worden!

Zijn er dames die ook 'klachten' rondom de eisprong hebben? Of is het gewoon toeval dat ik dit voel? Kun je uberhaupt klachten krijgen rondom je eisprong? (naast buikpijn/steken, want dat had ik al ergens gelezen)

Hoop dat jullie me meer kunnen vertellen!

Liefs Fleur, 2e ronde 1e kindje

Ps: las dat er weer een aantal zwangeren bij zijn! Allemaal heel erg gefeliciteerd en een hele fijn en onbezorgde zwangerschap toegewenst!

#2874000 Quote

Hoi Fleur,

Ik heb rond mijn eisprong ook altijd een beetje opgezette pijnlijke buik. Meestal tijdens de eisprong voel ik inderdaad ook ongi-steken.

Als je het niet zeker weet, zou je ook ovulatietesters kunnen gebruiken? Dan weet je zeker wanneer het is.

Groetjes!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct