Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24194 Weer Niet Raak

• Auteur

he meiden,
    helaas pindakaas, ondanks enorme pijntjes die ik anders niet   had, en 3 dagen overtijd, heb ik net ondekt dat toch weer de RD zijn gekomen. Grrr.
    Dat wordt dus ha-bezoek, want we zijn nu een jaar bezig. Ik had gehoop deze maand dat het goed zou zijn, want ik had enorm last van mijn borsten. Maar goed, weer niet dus. Enorm balen vandaag, bleh.!!!!
    weet iemand wat je het beste wel of   niet aan de ha kan vertellen, wil hij/zij je verder helpen?

groet
    boekie

#2874009 Quote

hoi hoi
    wou je even een een hart onder de riem steken.heb geen verstand van gesprekken met huisartsen maar wil je toch heel erg veel succes wensen.en hopen dat je toch nog zwanger mag worden.
    liefs sil

#2874030 Quote

he!
    Wat lijkt me dat rot, een jaar al! Wij zitten nu zelf in de tweede ronde, en hoop er niet zo lang over te doen! Maarja, dat weet je nooit!
    Ik heb zelf ook geen ervaring met huisartsen, maar wat ik gehoord heb van anderen, helpen ze je echt wel verder!
    Ik hoop het meid, want dit moet een leuke tijd zijn en niet deprimerend!
    Heel veel succes!
    Liefs caroline

#2874053 Quote

He, wat balen ja! Ik wil jullie veel suc6 wensen en hoop dat jullie  HA jullie op een goede manier verder helpt. Geef de moed niet op he! Liefs Lientje

#2874070 Quote

hoi wat balen zeg, ik heb vanmorgen ook getest, ook negatief, maar ik had ook niet echt verwacht dat het nu al raak zou zijn. Wat ontzettend vervelend voor jullie en ook niet makkelijk om naar de HA te moeten gaan, laat je even weten hoe het daar is gegaan?

xx

#2874083 Quote

hoi hoi,

Jeetje wat balen zeg ik weet niet hoe zo'n gesprek gaat. maar ik hoop wel dat je snel zwanger bent weet eigenlijk verder ook niet zo goed wat ik zeggen moet…..
    sterkte liefd wendy

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct