Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24196 9 Jan Nod

• Auteur

hallo allemaal,

ik ben een hele tijd weg geweest maar nu weer terug.
    ik had 9 jan ongesteld moeten worden maar ben het niet geworden ben benieuwd heb wel de kwalen die ik bij me vorige zwangerschappen had ,wij zijn nu voor nummer 3 bezig heb 2 jongens rond lopen.

zijn  er met mij nog meerdere moeders rond 9 jan nod hadden moeten worden?

kan iemand mij misschien vertellen waar je z'n kalender bij kan houden van nod enzo?
    ik kan hem niet vinden.

nou ik zou het leuk vinden om met meerdere moeders in gesprek te komen.

gr brigitte

#2874019 Quote

hallo nee ik weet het ook niet waar je het moet zoeken , maar ik heb  mijn nod op 13 jan dus heel ver zitten we er niet vanaf, ik weet vrijdag of ik zwanger ben dan moet ik bij de gyn komen voor een test , maar als ik jou was zou ik tot het weekend wachten en als je dannog niet ong bent zou ik een test doen en helemaal om dat je ook de kwaaltjes hebt,
    veel succes,
    groetjes wendy

#2874021 Quote

hallo depri,

ja we wachten ook tot het weekend maar wachten is heel vervelend vind ik.
    hoeveel kinderen heb je al of is dit je eerste kindje?

vind je dat afwachten niet slopend?

nou heel veel succes vrijdag.

gr brigitte ik hoor graag hoe het afloopt.

#2874032 Quote

he!
    Mijn NOD is morgen, 11 januari. Ik ga vrijdag ook testen, Spannend!!!!
    Dit wordt ons eerste kindje, dus ik weet helemaal nog niet wat ik moet voelen enzo…
    Bij iedereen is het ook weer anders natuurlijk! We zien het wel…
    Laten jullie ff weten of het gelukt is?
    Liefs caroline

#2874051 Quote

Spannend, alle 3 veel suc6!!! Liefs Lientje  

#2874062 Quote

hoi hoi,

ik moest officieel 7 januarie ong. worden ennneh ik ben het nog steeds niet ook geen buikpijn ofzo………….SPANNEND!!!!!!!!
    Wij zijn bezig om van ons eerste kindje zwanger te raken en weet dus ook niet wat ik voelen moet ik voel me eigenlijk super haha tja en als ik nu toch ong. wordt dan baal ik stevig suc6 allemaal  

Groetjes wendy

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2874068 Quote

Hoi meiden,

ik had ook 9 jan mijn NOD en ben nog niet ongi geworden, omdat ik wel heel nieuwsgierig was en nog een test in huis had heb ik al getest, maar nee…. nu maar even afwachten, als ik zaterdag nog niet ongi ben ga ik het nog een keer proberen…..

wel spannend hoor!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct