Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24197 Even Voorstellen

• Auteur

Hallo allemaal,

Het leek me nu maar eens tijd om me ook eens te registreren en gezellig met jullie mee te kletsen na 2 weken meelezen. Ik ben 31 jaar en heb 22 december mijn laatste pil genomen, zit dus in de eerste ronde. Als het goed is heb dus rond 23 januari mijn nod. Spannend hoor…  Ik had eergisteren en gisteren wel erg last van mijn onderbuik, misschien te maken met mijn eisprong???? Zijn dan ook deze week aan het klussen geweest   en nu maar zien. Alhoewel ik er niet vanuit ga dat ik gelijk zwanger zal zijn… Als ik de verhalen hier zo lees duurt het nog wel even.
    Zijn er nog meer mensen die eind december gestopt zijn?

Nou iedereen veel 'klusplezier' en maar hopen dat het bij iedereen snel 'raak' is…

#2874035 Quote

He jazz,

Leuk dat je er bent, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Mijn NOD is op 16 Januari, ik zit ook in mijn eerste ronde van onze tweede kleine.
    We duimen voor je

Groetjes Cares

#2874045 Quote

hoi jazz,

ik ben 25 december met de pil gestopt.
    ik zit dus ook in de eerste ronde voor een eerste kindje.
    mijn nod is 28 januari, maar ik heb het gevoel dat dit iets anders loopt.
    als ik naar mijn lichaam luister is mijn eisprong namelijk al geweest.
    we wachten het maar even rustig af.

groetjes kwinty.

#2874049 Quote

Hoi Kwinty,

Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ik weet ook nog niet hoe mijn cyclus is. Het is inderdaad even afwachten. Zoals ik al vertelde had ik wel last van mijn onderbuik, maar dat kan misschien ook wel een reactie zijn op het stoppen met de pil. We zien het wel.. Vind het iig wel erg fijn om er met jullie over te kletsen, want buiten mijn vriend om(natuurlijk) kun je er met niemand over praten…

#2874064 Quote

Hoi Jazz,

Leuk dat je meedoet! Het is een hele leuke en spannende tijd en heb zelf erg veel aan dit forum! Ik heb mijn nod tussen 23 en 30 jan (neem het ruim, laatste cyclus duurde 35 dagen) Ik heb ook gister en eergister last van mijn buik gehad. Dus wie weet! Ik duim voor je mee en laat je het weten hoe het verder gaat??

Liefs Fleur

#2874119 Quote

Hoi Fleur,

Irritant he, die pijn in je onderbuik, kon haast niet rechtop staan of bukken. Moet wel zeggen dat het nu al een stuk minder is. Toch mijn eisprong???
    Laat zeker even weten hoe het afloopt. Jij ook??

Groetjes,
    Jazz

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2874191 Quote

hoi hoi,

heb ook nog steeds last van mijn onderbuik.
    dit duurt nu al een dag of 5, wel lang voor de eisprong.
    heb er vooral met sporten veel last van.

groetjes kwinty.

#2874214 Quote

hoi jazz!

leuk dat je er ook bent.
    ik ben eind december gestopt met de pil.
    Blijkbar hebben meer stelletjes het goede voornemen gehad wat zijn ook hebben.. hahaha

ik voel ook allemaal dingen die ik voorheen niet voelde. ik denk dat het nog voornamelijk ontpillen is.
    Eigenlijk hoop ik dat ik eind januari gewoon ongesteld word. DAn weet ik in ieder geval zeker dat ik een normale cyclus heb gehad.

groetjes en veel plezier op het forum!
    CArina

#2874284 Quote

Hoi,

Ik ga er ook zeker niet vanuit dat ik nu al zwanger ben. Maar net wat jij zegt, heb wel allemaal vage kwaaltjes. Klinkt misschien een beetje raar, maar ben van pijn in de onderbuik overgaan naar zere/gevoelige tepels…  Zal inderdaad wel allemaal met het 'ontpillen' te maken hebben. Ben ook zeer benieuwd wanneer ik ongi wordt. Rond de 23 ste denk ik. Ik wacht het wel af..

Groetjes,
    Jazz

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct