Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24205 Ff Voorstellen En Een Vraagje

• Auteur

He Hallo allemaal.

Ik ben Ellie 23 jaar en eind oktober 2006 gestopt met de pil.
    Ik volg al een tijdje jullie gesprekken, maar durfde me nog niet zo goed aan te melden….
    Maar je  gaat je toch over van alles en nog wat druk maken, dus het lijkt me erg leuk om met jullie mee te kletsen!

2 december was de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Nu zijn we dus 39 dagen verder en nog steeds niet ongesteld! Volgens de 3 testen die ik heb gedaan ben ik niet zwanger, maar je gaat toch twijfelen of de testen het wel bij het goede eind hebben…..
    Vanmorgen een druppeltje verloren, dus ik dacht JAMMER! Maar de rest van de dag weer niets te zien. Dus ik snap er niets meer van…..

Ik vraag me dus heel erg af of er meer vrouwen zijn met dit soort verhalen en een goede afloop zou natuurlijk leuk zijn. Ik ben eigenlijk al blij met een klein beetje zekerheid….

(Wat een verhaal zeg, zo voor de eerste keer op het forum!)
    Het lijkt me erg leuk om iets van jullie te horen!

Groetjes Ellie

#2874092 Quote

Als je het zeker wilt weten moet een bloedtest laten doen bij de Huisarts, die geven volgens mij 100 % zekerheid. Maar in welke ronde zit je? want het kan wel eens zijn dat er tussen 2 ongi`s soms wat langere tijd zit omdat de pil nog niet uit je lijf is.

Sterkte en succes!

x Ruby

#2874093 Quote

Ik heb er bewust voor gekozen om een paar rondes te wachten voordat we echt gaan klussen.
    Moet wel eerlijk bekennen dat ik na de 1e ronde een beetje onzeker werd, omdat ik niet ongi werd.
    Heb een test gedaan, Negatief.( kon ook eigenlijk niet anders)
    2 dagen later was ik ongi.

Succes,

Liefs Mick

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct