Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24207 Mijzelf Even Opnieuw Voorstellen

• Auteur

Hallo dames,

Zal mezelf even opnieuw voorstellen, kwam hier een tijdje geleden ookal maar mij user doet het niet meer dus vandaar een nieuwe naam.

Ik ben een vrouw ( wat een groot woord al ) van 26, heb een lieve vriend van bijna 26, en zijn ruim 6 jaar samen! We wonen nu bijna 2 jaar in Tilburg samen, en zijn nu voor ons eerste kindje bezig sinds sept. 2006, en gaan nu ronde 5 in. Vindt het wachten iedere maand steeds langer duren, en vindt het tijd worden dat het nú eens raak is. ( al mogen we natuurlijk nog niet echt klagen!!)

Verder ben ik nog op msn te vinden onder miss_rubyred@hotmail.com al ben ik niet altijd online.

Grt. Ruby

#2874126 Quote

hoi welkom op het forum

ik kan me goed voorstellen dat het voor je gevoel steeds langer gaat duren, wij zijn zelf deze maand bezig en ik vind het wachten al moeilijk. en dat zal wel steeds erg worden. maar eens zal het raak zijn daar moet je in geloven en dat komt het vast goed. leuk dat jullie in Tilburg wonen tot 2 jaar terug woonde wij ook in Tilburg en wij hebben daar ooknog veel familie wonen. nou ik wens jullie veel succes en ik hoop dat het snel raak is

groetjes Vickske

#2874127 Quote

hoi hoi dat wachten ja het duurt veel te lang  ik  ben  ook in september gestopt met de pil maar ow wat duurt het lang zeg en dan te bedenken dat het nog wel veel erger kan bah! haha

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct