Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24208 Ovulatietesten Merken En Bevindingen Lijst

• Auteur

Ik dacht aangezien er een aantal mensen vragen hebben over de ovulatietesten welke merken enzo. Het misschien makkelijk is om een merken lijst te maken met je ervaringen er achter? zodat we niet 10 topics krijgen over het zelfde zo houden we het overzichtelijk.

Ik eerst dan maar:

Merk:

Senitest Ovulatietest Dipstick

Hoe werkt  `t:

Ze zijn lekker goedkoop dus dat was voor mij reden om ze te kopen. Het testen is vrij makkelijk, je plast in een potje daar hou je de stick in en dan wacht je 5 minuten na het eruit halen of de controle streep verschijnt en de test streep moet dan ook zijn verschenen en net zo donker of donkerder dan de controle streep. Is de streep lichter dan heb je nog geen eisprong, is ie net zo donker of donkerder dan heb je binnen 48 uur een eitje.

Ervaring:

Wel makkelijk in gebruik, heb alleen nog niet een positieve test gehad, de teststreep wordt bij niet net zo donker. Maar moet er wel bij zeggen dat ik het in de eerste rondes heb geprobeert, en dat ze het waarschijnlijk dan niet hebben gedaan omdat er nog te veel pil in mijn lijf heeft gezeten?!? Ik ga ze denk ik deze ronde nogmaals testen. Tenzij jullie betere ervaringen hebben met andere merken.

Prijs:

pakket 12 stuks prijs: € 14,99 (incl. btw)

#2874106 Quote

Goed idee!!!

Ik heb nog geen ervaring, maar wacht momenteel op de ovulatietesten van Romed. Dus als iemand daar ervating mee heeft??? Alvast bedankt!!! Liefs Lientje

#2874132 Quote

wat een goed idee zeg!!!

ik heb ervaring met de testen van L 10
    http://www.l10.nl

Je hebt ze in allerlei varianten, oplopend in prijs.
    De goedkoopste variant is ook een teststrip die je in een potje met opgevangen urine houdt.
    Voordeel vind ik dat je ze onlinen kunt bestellen en je hebt ze 2 dagen later in huis in een discrete verpakking/

prijs
    5 voor 7.49 euro
    10 voor 18.89 inclusief 2 zwangerschapstesten!!!!!!!

groeten Puckylief

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct