Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24209 Korte Cyclus Wie Herkent Dit

• Auteur

Hallo allemaal,

Ben in sept al gestopt met de pil, maar zijn in december begonnen voor het eggie. Wilde eerst kijken hoe mijn cyclus is. Toen ik zwanger wilde worden van onze dochter ( 2004) had ik een jaar lang een cyclus van 14 dagen. Dit betekent dus dat ik geen eisprong had. ( wist ik toen niet). Net toen ik naar de huisarts wilde gaan had ik netjes een cyclus van 28 dagen en was het na 4 van deze cyclussen raak.

Nu ik in sept. weer gestopt ben,  heb ik tot nov weer cyclussen gehad van 14 dagen. Daarna 28, weer veertien, en de laatste was 21 dagen. Ik wacht deze maand nog af, is hij weer 14 dagen dan ga ik naar de huisarts, wil niet weer een jaar op normale cyclus wachten.

Wie heeft hier ook ervaring mee, of weet er meer van? Kan een huisarts je iets geven, zodat je cyclus normaal wordt?

Voor iedereen die binnenkort z'n nod heeft succes en voor de rest klusze!!

Groetjes Jacq.

#2874128 Quote

Hoi Jacq

Vervelend zeg dat je zo'n korte cyclus hebt. Ik heb juist het tegenovergestelde maar ik heb (denk ik) wel een eisprong.
    Ik kan je dus geen advies geven vanuit ervaring maar ik heb wel op verschillende sites gelezen dat wanneer je een cyclus hebt korter dan 21 dagen ( +/- ofzo) je dan langs de huisarts moet gaan. Ik zou zeggen, niet wachten en gewoon gaan dus!

Liefs Jessy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct