Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24212 Nod Rond 16 Jan Wie Ook

• Auteur

Ja hoor, tis weer duimendraaien geblazen
    Aankomende dinsdag heb ik weer mijn nod en ondanks dat ik me weer voorgenomen heb er niet te veel aan te denken is het toch weer spannend!
    Wij zitten nu in ronde 7.
    Iedere maand vlak voor de nod dag voel ik van alles en denk ik bij mezelf ,, zou dit een zwangerschapskwaaltje kunnen zijn"?
    Maar deze keer voel ik helemaal niets???
    Geen krampen, geen last van mijn borsten, geen voorgevoel  
    Ga er maar vanuit dat het niet raak is, weet het anders ook niet meer?
    Groetjes en veel geluk toegewenst aan iedereen die die vervelende nod dag weer tegemoet gaan!!!

#2874137 Quote

hoi Asley,

ik doe met je mee, dinsdag ook mijn nod. we zitten in ronde 9 1ste kindje en merken dat er steeds meer spanning komt rondom het verplichte klussen en al helemaal als je het volgens de kalender op de juiste momenten doet en dat je achteraf toch weer niet zwanger bent. je vraagt je samen dan af wanneer is het wel het juiste moment.

soms zijn er maanden dat ik vanalles voel en andere maanden weer niet. nu deze maand  3 dag voor eisprong en 1   dag ervoor  aan het klussen geweest  daarna niet meer. dus ben benieuw.

ook omdat de leeftijd tegen zit ( 37) wordt het steeds spannender.

ik wens jou ook suc-6 en we houden elkaar op de hoogte
    ps. ik heb vanaf de eisprong gespannen en zeer pijnlijke borsten maar dat heb ik vaker meestal een week voor de ongi.

#2874140 Quote

He ashley

Ook mijn NOD is op 16 jan. het is weer spannend!!!!!!!

Groetjes Cares

#2874188 Quote

Hoi Bonus,
    vervelend is dat he, dan denk je toch echt alles goed te doen door op de goede dagen (volgens zo'n tabel) te klussen en dan nog lukt het niet
    Weet helemaal hoe je je voelt, al zitten wij nu pas (vergeleken met jullie) in ronde 7.
    Wij hebben in ronde 6 zelfs bijna de gehele cyclus vanaf de laatste ongi dag om de dag geklust, om maar geen vruchtbare dagen te missen …
    Mijn vriend had daarna echt zoiets van; ,, zo kan je er toch niet van genieten?!"
    En ook iedere keer toch weer super spannend een aantal dagen voor die nod!
    Kan me gewoon niet voorstellen dat je in die dagen er niet aan kan denken?
    Hou jij ook je temp al bij en doe je ovutesten?
    Ik ben van plan om vanaf volgende ronde mijn temp bij te gaan houden, ben benieuwd of ik er iets wijzer van wordt.
    Voel mijn eisprong zelf niet, maar zie wel verandering in mijn cervixslijm tijdens mijn cyclus.
    Hoop dat het voor jullie dit keer raak zal zijn!
    Wij gaan dit weekend een weekendje naar een huisje, hopelijk helpt dat mijn gedachte een beetje ervan te houden
    Zal maandag weer ff dit forum checken en hou je op de hoogte!
    Groetjesss, Ashley.

Hoi Cares,
    spannend weer he.
    Hoop ook voor jou dat volgende week de RD weg blijven!
    We houden elkaar op de hoogte, maandag zal ik weer ff updaten
    Groetjesss, Ashley.

#2874192 Quote

Hoi Ashley,

Ook ik zou dinsdag moeten menstrueren.
    Ik zit nog in de eerste ronde (zoals vele dat van jullie noemen) en ben behoorlijk zenuwachtig!!!!
    Het is voor mij de eerste keer en alles is nieuw ook heb ik geen idee wat je moet voelen als het zover is.
    Ik slik al vanaf september geen pil meer maar we zijn vanaf deze maand serieus aan het hobby-en.
    Heeft een van jullie tips voor wat je zou kunnen voelen behalve misselijkheid en geveoelige borsten.

Nou allemaal duimen!!!!
    En ik hoop dat jullie laten weten of het zo was.

Groetjes Francis

#2874297 Quote

hoi Asley,

ik temp niet maar heb wel een keer een ovutest gebruikt die gaf echter de gehele maand negatief aan terwijl ik zoals altijd wel mijn eisprong goed voel.

heb nu zeeeer pijnlijke borsten anders dan normaal maar ik heb het inmiddels afgeleerd om er conclusies aan te verbinden. dus afwachten maar..

jij veel plezier op je weekeindje weg

wanneer ga jij testen????? ik geloof dat het al kan 2 dagen voor je nod.

groetjes

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2874325 Quote

hoi meiden.
    ik sluit me bij jullie aan
    ik heb 17 mijn nod.
    heb 1sept mijn spiraal eruit gehaald.
    ben toen 2keer 28dagen   1 29 dagen en 2 keer 30 dagen ik heb 30 maar aan gehouden
    waneer beginnen jullie met klussen?
    ik week na mijn ongesteld heid en heb geklust tot vorige week woensdag.
    toen hadden wij iets van we vonden het even genoeg om de dag het moet wel leuk blijven en me vriend heeft eigen zaak en is veel aan werk
    en ik moet altijd om 6uur op en om elke avond te wachten op hem hij is soms pas half 1 klaar ik was zo moe haha
    vorige keren had ik 2 weken voor ik ongi werd pijn in me borsten maar nu niet
    heb wel 1 dag gehad dat ik steken in me buik had en door trok naar me lies en boven been.
    we wachten het maar af.
    groetjes maaike

#2874333 Quote

Hoi,
    Heel veel suc6 allemaal! Het wordt weer spannend nu.
    Ik heb pas 4 feb m'n nod, dus we zijn nu al aan het klussen. We zitten nu in ronde 7 en weet nu langzamerhand of we wel op het goede moment klussen, dus we gaan het nu met ovulatietesten proberen. Te minste als ik die nog een keertje binnen krijg!
    Ik zie geen verandering in de afscheiding en voel geen eisprong, ik voel iedere maand wel een zogenaamd kwaaltje, dus ik vertrouw niet meer op mijn lichaam. Mijn mannetje en ik hebben de afspraak pas een zwangerschapstest te doen nadat we een week overtijd zijn.
    Herkende veel in de eerste 2 reacties dus vandaar dat ik toch reageer. Nogmaals veel suc6 allemaal!!! Liefs Lientje

#2874337 Quote

Hallo dames,

Hier ook eentje op het wachtbankje tot de 16e!
    Hebben jullie ook van die rode wangen en het heel erg warm met pijnlijke borsten en steken in de buik? Ik heb deze klachten bijna een week nu en denk de ene keer, dit moet wel raak zijn en het andere  moment denk ik het  zal wel weer niet. Om gek van te worden!  We wachten wat af met elkaar. Heb deze klachten niet eerder gehad, dus….. wie weet. Ik hoop er maar niet te veel op. Wij zijn bezig voor het 1e kindje en jullie?
    Ben benieuwd hoe het jullie verloopt. Houden jullie me op de hoogte?

Succes allemaal en ik zal voor ons allemaal duimen!

groetjes,
    Hunternl

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct