Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24213 Negatieve Test Toch Positief Gevoel

• Auteur

Ik moet nu toch ff schrijven.
    Ik heb 6 wk geleden een mk gehad. Daarna niet meer ongi geweest. Voel me nu kompleet zwanger (heb al een kleintje thuis)
    Gister toch maar getest negatief. Ik snap het niet.
    Vandaag op mijn werk (ziekenhuis) urine test aan het doen (die loopt nu nog)
    Ik voel me heel erg dubbel.
    Als deze test ook nega is dan waarschijnlijk bloedtest iom ha.

Wordt hier knetter van.
    Bedankt voor het spuien

Gonnie

#2874142 Quote

He Gonnie,

Wat slopend zeg als je denkt dat je zwanger bent en dan toch neg. test.
    Ik hoop dat er goed nieuws uit je bloedtest komt.

Groetjes

#2874256 Quote

hai gonnie,

Ik weet hoe je je voelt. Ik wist ook zeker dat ik zwanger was, maar test vorige vrijdag zei van niet. Inmiddels positieve test in handen gehad. Ook ik heb 5,5 week geleden mk gehad. Ik had daarna ovutesten gedaan en keurig eitje, maar de ongi bleef weg na 14 dagen. Nu dus echt gewoon zwanger. Ik hoop dat jij in hetzelfde schuitje blijkt te zitten.
    Het is wel extra spannend direct na een miskraam kan ik je vertellen. Zo onzeker!!
    Hopelijk horen we snel goed nieuws van je!!!!!!!

sterkte met wachten
    xxx Annette

#2874259 Quote

Hee gonnie,
    Wat spannend, ik hoop dat je snel positief nieuws hebt, maar dat lange wachten moesten ze afschaffen he?
    Liefs Lientje

#2874262 Quote

Hoi Gonnie,

Goh wat komt jouw verhaal mij bekend voor zeg. Ik heb al op het miskraamforum geschreven.. "continue 'harde buik'gevoel sinds augustus (mijn MK). Ik voelde me (en nu af en toe nog) ook écht zwanger. Testen gedaan omdat ik het niet begreep. Negatief. Deze maand een ovulatietest gedaan en toch echt een  positieve test na 4 dagen testen. Duidelijk niet zwanger denk ik dan. Nu  hoop ik  dat ik over een week net als Annette ook mag opmerken dat mijn menstruatie uitblijft.

Heel veel sterkte met wachten op de testen.

Groetjes,Nathalie

#2874585 Quote

Nu dan eindelijk een reactie van mij
    Ook in het zh was de test negatief.
    Contact gehad met de gynacoloog, maar die vond mij geen idicatie voor een bloed HCG test. Dus als ik die dan toch wil was ie voor eigen rekening a ruim 100 euri. Dat ging me wat te ver.
    Vrijdag ha gebeld, die was er niet en belt maandag terug.
    Vandaag iets bloedverlies en een 'zwaar' gevoel in mijn onderbuik.
    Ongi of stikum een innestelingsbloeding. We gaan maar van het eerste uit.
    Nog wel misselijk btw

Ben blij om te lezen dat meer mensen dit hebben mee gemaakt, je gaat enorm aan jezelf twijfelen nl.

lfs Gonnie

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct