Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24217 De Vrouwen Hebben Het Er Elke Maand Maar Druk Mee Maar Hoe Zit Het Met De Mannen

• Auteur

Ik vroeg mij af…

Wij hebben het er elke maand maar druk mee, voelen we al iets, is de eisprong al geweest, wanneer is de NOD enz enz.
    Maar hoe zit het met de mannen? Leven die helemaal mee of hebben die zoiets van laat maar, ik zie het wel wanneer het zover is?

Groetjes mamaloe

#2874158 Quote

Hoi Mamaloe,

nou mijn man vind soms wel dat ik (getrouwd) ben met de computer…
    maar hij heeft ook zoiets van ik hoor het wel als het zover is…
    mannen kunnen ons toch niet "helpen" met onze vragen…

dat kunnen we beter maar met elkaar doen!! ha,ha,ha!!

Liefs, Bianca

#2874160 Quote

Hihi dan is mijn man dus niet de enige.
    Die roept ook altijd, zit je nou álwéér achter dat ding???
    Het kan hem niet boeien wanneer mn NOD is (hij weet niet eens wat het is hihi) maar als ik zeg, goh vlgs mij ben ik nu best wel vruchtbaar… dan moet het wel ineens direct wezen haha.

#2874165 Quote

nou mijn man is er zeker wel mee bezig hoor.
    Gisteren zei  hij nog; weet je zeker dat je even een cyclus wilt afwachten voor we voor het eggie gaan?? Ik kan niet wachten!!! hahahaha

Hij is ook al helemaal bezig over dat ik echt niets mag doen in huis als ik zwanger ben en dat ie zich nu al zorgen maakt over dat ie misschien geen luier kan verschonen…

Ik vind dat echt heel schattig…..

liefs gridje

#2874173 Quote

hoi hoi

mijn vriend is er wel mee bezig, maar is niet iemand die er veel over praat.
    Ik merk wel dat hij het leuk vind dat ik hem zo op de hoogte hou.

Hij zegt ook weleens… jij weet zoveel over kinderen en ik bijna niks. hij is dat weleens bang dat er veel op mijn scohuders terecht komt.
    Ik heb hem verzekerd dat als het zover is, hij het echt wel kan.

Ik zie ook dat hij veel meer met ons kleine nichtje en neefje speelt. hij geniet daar ook echt van.

NOD en vruchtbaarheid, eisprong en nog meer van dat soort termen doen hem niks. als we wat langer bezig zijn misschien wel, maar daa ris het nog te kort voor.

groetjes Carina

#2874198 Quote

hoi hoi,

mijn vriend is er wel mee bezig, maar we voeren er geen hele gesprekken over.
    ik merk wel dat hij het nu wel echt wil en dat hij kleine kinderen steeds leuker gaat vinden.
    hij was er namelijk eerst nog niet klaar voor en daarom hebben we wat langer gewacht.
    hij maakt zich nu het meest druk over de bevalling, hij is bang dat hij daar niet tegen kan om er bij te zijn.

groetjes kwinty.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2874202 Quote

Ik klets mijn man echt de oren van zijn kop.
    Af en toe vraag ik aan hem: wordt je al een beetje moe van me??
    Dan zegt hij heel lief: Nee hoor, het is toch ook spannend allemaal?
    We willen het allebei heel graag en zijn er allebei vol van.
    Tegen de tijd dat ik ongi moet worden, vraagt hij ook iedere dag als hij thuis komt van zijn werk: En?????

Liefs Nathalie.

#2874203 Quote

Hoi nou mijn vriend zou niet weten wanneer m'n nod was maar toen ik vorige week zei dat dit mijn vruchtbare week was wilde hij het wel elke dag doen haha. En volgens hem was ik gister net zo sago als bij m'n eerste zwangerschap!

Groetjes
    Annemarieke

#2874209 Quote

Hoi Annemieke,

Zie je, mannen houden zich er ook wel mee bezig hoor!!
    Alleen praten ze er minder over.
    Wij voelen natuurlijk van alles, waar je dan weer over gaat piekeren.

Liefs Nathalie.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct