Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

24219 Slijm Voor Of Na Je Eisprong

• Auteur

Hoi,

Ik lees veel dat je rond je eisprong doorzichtig slijm (afscheiding) hebt.
    Weten jullie dat? is dat op de dag dat je je eisprong hebt?? of daarvoor of daarna??
    ik ben heel benieuwd.
    Want vandaag of morgen is mijn eisprong maar ik heb helemaal nog geen doorzichtig slijm enzo…..

Liefs Nathalie.

#2874189 Quote

Hallo

Ik weet het ook niet echt hoor maar afgelopen zondag voelde ik steken in mijn rechteronderbuik dus dacht ik eisprong en wij geklust op die dag, maar dinsdag wordt ik wakker en heb ik wit slijm in mijn onderbroek. Dus ik weet het ook niet maar misschien is die steek in de buik wel een voorteken en ben je dan ergens tussen die steken en het slijm in vruchtbaar.

Marjolein

#2874190 Quote

Het doorzichtige cervixslijm is volgens mij een teken dat je vruchtbaar ben.
    Je slijm is dan doordringbaar.
    Dit heb je dus niet alleen op de dag van je ovu, maar ook  een aantal  dagen daarvoor.
    Ik heb bijv. een aantal dagen doorzichtig slijm en probeer dan regelmatig te klussen
    Suc6 ermee en misschien kunnen andere mensen hier op het forum je er meer over vertellen?
    Groetjesss, Ashley.

#2874205 Quote

Bedankt voor jullie reacties!!

Vandaag of morgen zou mijn eisprong moeten zijn.
    maar ik heb helemaal nog niet van dat slijm.   
    Zijn er nog meer dames die hier ervaring mee hebben????
    Mijn cyclus is wel altijd heel regelmatig. (28 dagen)
    Daarom kan ik ook makkelijk uitrekenen wanneer mijn eisprong is.
    Maar nu heb ik toch mijn twijfels.
    Of heeft niet iedereen duidelijk dat cervixslijm??

Liefs Nathalie.

#2874208 Quote

Ik kijk ook nooit naar het slijm!
    Maar inderdaad is doorzichtig slijm een teken dat je baarmoedermond laag hangt en open staat voor zaadcellen!

Succes!

Groetjes Annemarieke

#2874212 Quote

Hoi Annemieke,

ik hoop dat het dan nog komt.
    aaaaaaahhhhhh…………………………..
    ik wordt af en toe gek van mezelf.
    Iedere keer wil ik er niet teveel  mee bezig zijn.
    Maar ja, rond je eisprong en tegen de nod wordt het toch weer superspannend.

Liefs Nathalie.

Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2874219 Quote

Hoi Annemieke,

Cervix slijm is een teken dat je op z'n vruchtbaarst bent. Dit is dus voor de eisprong.
    Sommige mensen, zoals jij en ik, hebben dit niet duidelijk merkbaar.
    Je kunt wel op andere manieren in de gaten houden of je op z'n vruchtbaarst bent. 1 manier is temperaturen, maar dat vind ik  een beetje  omslachtig.
    Er is nog een andere manier, die heel betrouwbaar is.
    Je baarmoeder mond, is normaal gezien hard en  zit laag. Als je in je vruchtbare dagen zit wordt deze heel zacht, en zit dan heel hoog. Dit kan je voelen. ('k weet het, beetje biologisch allemaal)
    Wat ik doe is, op een site kijken wanneer theoretisch mijn vruchtbare dagen zouden kunnen zijn, en dit checken door het hierbovenstaande.
    Dit hoef je maar een paar keer te doen, dan weet je zeker welke dagen in de maand je vruchtbaar bent.
    Ik hoop dat je er wat aan hebt, en dat het snel raak is bij jullie.

Groetjes!
    Brinn

#2874230 Quote

Sorry, ik had je naam verkeerd getypt.
    Je heet Annemarieke in plaats van Annemieke.
    Sorry

Liefs Nathalie.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct